nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hai deesje, je kan gewoon een ibuproven of aleve nemen voor doe tijd, denk wel dat je dat nodig bent, maar goed dat hoeft niks te zeggen hoor!!
Soms teveel leEn op forums is gewoon erg verrot!!

Ik ben esther en ben sinds een jaar in de medische molen..
Hsg gehad, niks te zien, ik ben 32 en mijn vriend 38
Ze geven ons na 2,5 jaar zelf proberen 30 procent kans..dus op naar de iui behandelingen!
Ik heb 1 week puregon gespoten en moest woensdag terugkomen, tot mijn verbazing werd voor vandaag een inseminatie gepland!! En de woensdag moest ik de pregnyl spuit zetten...na die tijd een gevoelig plekje..
Mijn vriend had 17,5 half miljoen bruikbare zaadjes en ik had meerdere eitjes klaar staan...
Ben errig benieuwd maar probeer niet teveel te hopen...ondanks de lieve berichten van mijn vrienden en fmilie die meeleven!
Ik wensiedereen een vruchtbaar jaar!!
Ben wel benieuwd wie voor de 1e keer met iui zwanger is geraakt, en hadden jullie ook last van de hormonen?
Kus van mij!!

Welkom Esther. Spannend hoor. Ik ga het IUI traject in mei ongeveer in. Ik heb in juli een LEO, HSG en kijkoperatie gehad. Ik heb 2 kindjes dmv clomid en pregnyl.

Hier een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag in het ziekenhuis. Mijn onderzoek is een inwendige echo met een staafje naar binnen. En geen contrast vloeistof. We krijgen daarna meteen de uitslag.
We kunnen er goed over praten samen en komen steeds weer dichter bij elkaar.
Iedereen heel verl sterkte met alles. Dat 2015 inderdaad ons jaar gaat worden!!!!

Goedemorgen Dames,
Spuit nu 14 dagen Gonal F had vanmorgen wat donker bloedverlies. Maak me natuurlijk gelijk weer zorgen. Heb wel gelezen dat meer vrouwen er last van hebben. Ga dit morgen gewoon doorgeven natuurlijk. Heb morgen een afspraak in het ziekenhuis voor een fm. Weer even afwachten.
Moet zeggen dat het spuiten me best meevalt. Gelukkig.
Hoop ook echt dat dit ons jaar gaat worden dames! We geven niet op.
Heel veel succes en sterkte allemaal!
Liefs,
Wolkje

goedemorgen dames,
allemaal spannend meiden met onderzoeken enzo zet hem op laat je niet geke maken gaat allemaal goed komen.
Vandaag ben ik zelf na het ziekenhuis geweest voor de echo voor de opmeting en wow een eitje van 21 mm vanavond pregnyle spuiten en donderdag inseminatie :) misschien wordt dit onze geluk ik zei vanmorgen al in het ziekenhuis van dit is miss onze geluksdag want vandaag is mij dochter 7 jaar geworden en een goed eitje wat willen we nog meer!! ik hou jullie op de hoogte.
heel veel succes meiden !!
liefs femke

Terug
Bovenaan