nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoe is het met jou.? Wij mogen donderdag naar het ziekenhuis voor een echo .. We zitten weer in het begin stadium .! De rest allemaal succes

Ook spannend allemaal.! Ik heb net gelezen wat het allemaal inhoudt , ik merk wel dat er mee methodische zijn dan ik dacht ..

Hallo allemaal, Supertje, Rjamm, Daisy,

Sommige van jullie kennen mij nog.
Voor degenen die me niet kennen. Ik ben Ilse, moeder van een dochter van 5. In augustus 2011 gingen we voor de tweede. Mijn gyn heeft ons lang zelf laten proberen omdat we al een kind hadden. HSG, zaadtesten etc. En het blijkt dat het zaad niet helemaal goed is en mijn cyclussen ook niet. Kinderen krijgen op natuurlijke wijze kan dus maar is erg moeilijk. Wat ons verbaasde want van mijn dochter was ik in 3 rondes zwanger.

Ondertussen zijn we naar Duitsland verhuist. Hier ben ik bij een Duitse arts in behandeling. De eerste IUI zit erop, morgen NOD. Ik krijg hierna nog 2x IUI en dan ICSI.

Succes aan iedereen en veel groetjes!

Heey Ilse,
Fijn dat de verhuizing achter de rug is. Spannend weer allemaal. Bevalt Duitsland? Zie dat je gebruikersnaam is veranderd. Ook problemen met inloggen gehad? Ik duim voor je meid.

hee meiden,
bedankt voor de felicitaties!! Vandaag weer inseminatie gehad het zaad van me vriend was weer beter dan de vorige keer, vorige keer zaten we op 3,5 miljoen nu op 5,5 miljoen na bewerking :) nu weer 2 weken wachten. gelukkig heb ik 2 volle weken voor de boeg:) merk aan me zelf dat ik er wel wat minder mee bezig ben dan de vorige keer heb het een beetje naast me neer gelegd. spannend supertje hoe is het verder daar bij jouw! en wolkje hoe gaat het bij jouw !!
liefs femke

Terug
Bovenaan