nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey Femke,
Wat een spannende tijd nu voor je. Hoop dat de 2 weken snel voorbij zijn en dat je dan een positieve test in handen mag hebben. ;-) Fijn dat je zoveel hebt, gaat het ook snel voorbij. Ik duim voor je.
Met mij gaat het wel. Had dinsdag wat lichtelijk bloedverlies, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het geen kwaad kon. Woensdag een fm gehad, maar was weinig verandering. De ene eierstok zat vol met allemaal kleine eiblaasjes, en de ander zat 1 van 13 mm. Ze dacht dat deze wel ging doorgroeien. Vind het ontzettend spannend. Moet morgen weer naar het ziekenhuis voor de fm. Ben benieuwd. Spuit nu al 14 dagen Gonal f. Maar gelukkig valt het wel mee. Hoop op goed nieuws morgen en dat we de Pregnyl in kunnen gaan zetten. Houd jullie op de hoogte.
Liefs,
Wolkje

@Supertje: Ja waanzinnig leuk hier in Duitsland en een hele fijne nieuwe arts. Weet je nog dat ik daar zo bezorgd over was? Bij jou gaat alles 10 april weer verder had ik begrepen?

@Femke: succes met wachten en alsnog proficiat (ik zag in de gauwte 21 staan, dacht ik toch even dat je dochter 21 werd... Zou kunnen natuurlijk ;)

@Wolkje: Succes morgen! Waar zit je in het proces: 1e IUI?

Hi Ilse,
Geen IUI. Voor het eerst gespoten en daarna eisprong opwekken doormiddel van Pregnyl. Dan wordt er bepaald wanneer er geklust moet gaan worden en dan is het afwachten weer. Maar eerst maar es kijken wat er morgen uitkomt.
Jij ook heel veel succes meid!
Liefs,
Wolkje

Spannend wolkje ga voor je duimen hou ons op de hoogte ben heel erg benieuwd hoe het gaat! Tip als je je pregnyl gaat spuiten doe 10 min van te voren de medicatie buiten de koelkast anders is het wel gevoelig als je met koude vloeistof gaat spuiten.
Ilse, dank je wel :) had gekund maar dan was ik wel heel erg vroeg toen ik me dochter kreeg hahah ben nu 27, was zo ie zo al vroeg moeder geworden maar anders had het echt niet gekund hahaha me dochter is zeven geworden.jij ook heel veel succes met de iui hou je ons op de hoogte!!
liefs femke

Hoi meiden,
Wat spannend weer voor iedereen.
Sorry dat ik niet zoveel op het forum ben. En jullie kan steunen. Moet zeggen erg moeilijk te hebben met morgen. Dan inwendige echo. Ik hou jullie op de hoogte hoe het was.
Jullie allemaal succes wat te wachten staat. Tot snel.
Renate

Snap ik Rjamm. Maar we hebben allemaal in dat schuitje gezeten hoor. Het lijkt allemaal veel en eng. Laat het over je heen komen. Even het verstand op nul. Hoe moeilijk dat ook is

Hoi Allemaal,
Weer een fm gehad. De eiblaasjes zijn niet verder gegroeid. Best wel een teleurstelling, en voel me verdrietig. Steeds weer een smoes te moeten verzinnen op het werk. Helaas is mijn leidinggevende niet te vertrouwen.
Wordt vanmiddag terug gebeld. Moet waarschijnlijk een hogere dosering gaan spuiten. En moet dinsdag denk ik weer terug komen.
@Femke, Bedankt voor de tip. Ga dat tzt zeker doen. Mocht het gaan lukken allemaal.
Wens iedereen heel veel succes! Leef met jullie mee!
Liefs,
Wolkje

Terug
Bovenaan