nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey Renate,

Heeeel veel succes en hopelijk is alles goed gegaan. Ik herinner me nog dat ik daar ook verschrikkelijk tegenaan zat te hikken. Als het een soort HSG is (dat kreeg ik niet helemaal mee uit de conversatie) dan is er toch een beetje goed nieuws want uit onderzoek blijkt dat je de eerste drie maanden erna iets vruchtbaarder bent. Dus wie weet... :)

@ Wolkje: balen meid, maar met verhoogde dosis kan het ineens ook heel snel gaan. Ik duim voor je dat het er dinsdag beter uitziet (er is tenslotte maar 1 eitje nodig ;)

Verder hier ongesteld geworden en vanmorgen nieuws dat er 2 nichtjes zwanger zijn :(( Maar na na 3,5 jaar begint ook dat geloof ik te wennen. En ik heb een hele leuke en productieve tijd met mijn werk dus dat leidt wel af. Op naar IUI 2! 6 maart echo.

Succes allemaal!

Ps. Is er nog ergens een NOD lijstje gaande of zijn die lijstjes er niet meer?

Succes allemaal.!

Gisteren een echo gehad , mijn eierstokken zijn erg klein en daarom heen zitten hele kleine eitjes.. Volgende week de uitslag van het zaad onderzoek van mijn man..

Hoi allemaal,

Dank je wel @ilseee voor je lieve berichtje. Het was nu een inwendige echo. Die zag er goed uit. Nu half maart bloedprikken en begin april hsg. De gynaecoloog zei inderdaad ook dat de kans op spontane zwangerschap daarna groter is. We gaan ervoor!!!!
Spannend hoor de echo, ik duim voor je.
Wat betreft nod lijstje die is er wel maar of hij up to date is. Hij heet alleen nod.

Iedereen weer heel veel sterkte!!!

Ik zag dat nod lijstje op zwanger worden topic staat. Een idee om er hier bij als het langer duurt ook een te openen. Dat zou ik wel fijn vinden. Dan weten we beter van elkaar waar we allemaal zijn in de cyclus.

Mijn nod:
25-02 RJAMM 1e kindje- ronde 18

Daar gooien we een nieuwe voor open. Het is bij allemaal een baaldag of niet? @ilse. De ene keer kun je het beter hebben dan de andere keer. Ik kan nou niet zeggen dat het went. Maar ben ook een jaar minder lang bezig. @wolkje hopen dat een hogere dosis wel wat doet. @rjamm fijn dat het er in eerste instantie goed uitziet. Op de naar de HSG. Schouders eronder.

@femke hoe gaat het met jou?
@849063. Spannend allemaal. Jouw baarmoederslijmvlies was iedere keer zo dun toch? Ben benieuwd.

Mijn baarmoederslijnvlies is inderdaad heel dun, maar zo als ik het begrijp heeft het geen kans om dikker te worden omdat ik geen eisprong en menstruatie heb.. Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, zo veel info gekregen ..!

hoi allemaal,
wolkje@ jeetje meid dat is idd dat een tegen valler kop op meis, mag je nu gelijk met die zware medicatie beginnen of moet je weer twee weken wachten.
Ilse@ ik snap heel goed hoe je dan voelt als je dan het nieuws van je nichtjes krijgt, op na de volgende iui, merk opzich dat het wel allemaal snel voorbij gaat zit nu in me wacht week nu donderdag over 2 weken mag ik dan testen maar ben er zelf lang niet meer zo mee bezig! denk echt dat het is om mezelf in bescherming te nemen., ondanks de uitslagen zo mooi waren. we zullen het wel zien. kop op meis komt echt goed wachten duurt lang maar langen wachten wordt straks echt wel beloond hoe moeilijk het soms te begrijpen is.
Supertje@ gaat hier verder goed, mooie vol geplande weken dus dann moet het omzijn :)
Krijg van me vriend een nieuwe tattoo waar ik heel blij mee ben en waar ik heel erg naar uit kijk en daar leef ik meer naar toe:) en zie het dan wel vanzelf de uitslag:)
Kop op meiden komt echt goed!!
liefs femke

Terug
Bovenaan