nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi hoi,

Hier weer heel erg veel krampen, dan ook net eisprong gehad. Ben heel benieuwd wat het deze maand weer gaat worden.
Wel heel spannend hoor voor iedereen!!! Allemaal op haar beurt in afwachting van iets anders. Maar wel tot doel een kleine in ons buik.
Liefs

Hai dames

ben er evrn tussenuit geweest. Even afstand van t forum en te veel gewerkt. Laatste nieuws was dat ik zo boos was geworden door iedere x uitstel vanuit t ziekenhuis.

Nu ben ik gister begonnen met slikken microginon en moet ik de 31ste beginnen met spuiten. Toch icsi.
Vind t heel erg eng en ben bang voor alle bijwerkingen en vooral voor de punctie.

Iemand hier ervaring mee?

Heb alles van jullie terug gelezen . Wat een heftige tijd lieve mensjes.

Hoi meiden,

Wat een heftige en moeilijke tijd hebben jullie gehad!

Ik hoop zo dat het voor ieder van jullie gaat lukken!

Ik doe natuurlijk pas net mee dus weet nog niet wat alles in houd naar dat komt vanzelf denk ik.
Het is en blijft spannend voor iedereen.

Heel veel sterkte en ik duim voor ieder van jullie meiden!

Liefs Mutsie88

Dat is kl*te wolkje.

Rjamm spannend weer meid.

Mutsie , geen ervaringen met puncties, maar wil je veel succes wensen.

Hier is de vloed weer weg. Dus we gaan weer met frisse tegenzin deze ronde in.

Hier tranen tranen tranen... Het is toch steeds wel weer een grote teleurstelling als je wederom ongesteld wordt. Het lijkt wel steeds zwaarder te worden. Pfff....
Heb het ziekenhuis weer gebeld. Moet zaterdag weer beginnen met de Gonal en de 30ste moet ik naar het ziekenhuis voor een fm. Gewoon doorgaan.
liefs,
wolkje

Hoi Wolkje,
Wat super superrot voor je dat het weer zover is... Laat de tranen lekker lopen dat lucht op. En zodra je je erover heen hebt gezet, weer ergens diep vanbinnen de moed zoeken om door te gaan!!! Echt balen, maar zet hem op, we zijn vaak veerkraachtiger dan we denken ;)

@Rjamm: heel spannend, ik duim voor je!!

@Mutsie Ik heb ook geen ervaring maar laat zeker weten hoe het is. Als het deze ronde misgaat hebben wij nog 1x IUI en dan ook ICSI.

Liefs sterkte en heel veel goede moed voor iedereen!!

Hoi meiden,

wat enorm vervelend wolkje!
Sterkte en heel veel kracht voor de volgende ronde!

Vandaag mijn nod gelukkig nog niks.
Ik weet ook niet zo goed wanneer ik kan testen na de pregnyl.

Liefs en sterkte voor iedereen!

Terug
Bovenaan