nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi Femke,

Wat spannend voor jullie zeg!! Ga duimen duimen duimen voor je. ;-)
Je weet maar nooit he! Wie weet. :D
Met mij gaat het wel weer. Vorige week had ik ff een dip. Maandag de Pregnyl gezet. En daarna geklust. Donderdagavond ook, en daarna had ik ineens helder bloedverlies. Ben me rot geschrokken. In het ziekenhuis konden ze het niet verklaren. Kon toevallig zijn. Maar ja, was wel een teleurstelling. Zit nu op dag 10 na de Pregnyl. Dus nog ff op het wachtbankje.
Meid succes! En knallen he! haha!!
Liefs Wolkje (Corien)

Lieve meiden hoe is het ermee?

Supertje ik zag je nod echt weer even balen. Op naar de volgende maand waar je ook naar de gyn gaat.

Femke hoe was het zaterdag, wel erg spannend denk ik? Hopelijk alles goed gegaan.

Wolkje ik kan me voorstellen dat het erg schrikken is. Hoe nu met je, al weer wat beter gevoel. Balen kan en mag altijd. Het is niet niks wat je meemaakt.

Liefs r

goeie middag meiden, gisteren na het ziekenhuis geweest voor de inseminatie!! het is werkelijk ongelooflijk het zaad van me vriend was alweer beter dan de vorige keer., vorige keer was het na bewerking 5,4 en nu 10 miljoen goed zaad :) kon het niet geloven. alleen zelf was ik erg bang dat ik me eisprong al gehad zou hebben omdat met de fm 24 mm was en ze in het ziekenhuis in twijfel zaten of gelijk de volgende dag of zoals normaal een dag er tussen wat nu ook is gebeurt. heb het gisteren ook eerlijk tegen de gene gezegd die mij geholpen heeft, kreeg te horen dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat het nu een super mooie timing was kon hij zien aan me baarmoederslijm:) ik helemaal blij zat er toch wel wat mee. nu twee weken wachten en we zullen het zien!! 3 maal is scheepsrecht zeiden ze tegen me hahaha
wolkje@ wat spannend, kan me heel goed voorstellen hoe je je voeld spannende dagen nog ben heel erg benieuwd zal heel erg voor je duimen meis!!!
rjamm@ hoe is het verder bij jouw?
liefs femke

Spannend Corien! Morgen NOD?

Femke nou de twee slopende weken weer in. Duren altijd veel te lang.

Rjamm ja rode duivels waren er donderdagavond weer. En begon donderdagochtend net te twijfelen. Misselijk overgeven zere borsten. Je kent het wel, maar weer wat grieperig. Gelukkig maar een halve dag hoopvol geweest. Nog even en dan gaat het circus weer van start. Ben er nu echt aan toe. Hoe is het met jou?

hee supertje,

wat kut dat de rode duivel is op komen spelen!! en dan vooral kut als je sochtends zo voelt dat je het idee krijgt dat het wel zo is.

ja 2 weken wachten is idd lang, maar heb nu een leuke bezigheid heb een paardje die ik nu rij 3 dagen in de week dus kan ik me hier lekker op focussen. ze hebben me afgelopen week gevraagd ben helemaal blij ermee dus die twee weken hahah;)

liefs femke

Hoi Supertje,Klopt ja. Ben nog niet ongesteld geworden, heb alleen al wel aardig last van krampen. Weet ook niet of dat wel een goed teken is.....Wat klote dat je weer ongesteld geworden bent. Elke x is weer zo'n teleurstelling. Houd je taai meid!@Femke,Wat spannend joh! Hoop voor je dat de 2 weken snel voorbij zijn. Maar ja, je heb in iedergeval goede afleiding. Heerlijk! Geniet daar maar lekker van.Liefs,Wolkje

Hey Supertje,
Nou, zit vandaag op dag 17 na de pregnyl en nog geen menstruatie. Die zal morgen wel los gaan komen. Zo niet, dan ga ik testen aankomend weekend.
Best spannend. Heb geen verschijnselen ofzo. Wachten duurt lang. ;-/
Hoe is het nu met jou?
Liefs,
Wolkje

Terug
Bovenaan