nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Heel veel sterkte wolkje. Moed houden en hopen op een betere komende maand.

Hier hele heftige bloeding gehad woensdag ochtend. Ik kreeg kramp en op de w.c. Kwam er een heftige bloeding los. Nu al weer de hele dag een klein beetje bloed verlies. Heb gisteren dan ook de gynaecoloog gebeld. Die zei dat ze niet precies wat het was maar moed houden. Het kan geen ovulatiebloeding zijn, wat ik dacht. Die schijnt niet uitwendig te zijn.
Een spannend twee weken, kon ook zijn dat ik zwanger ben zei ze.

Ik duim voor ons allemaal!!!

goeie morgen meiden,
hoe gaat het daar bij jullie!! wolkje@ jeetje meid wat ... het is idd echt goed om effe lekker te huilen. kop op meis komt straks echt wel goed.aan deze kant is er al een week om nu nog een weekje te gaan. nu 2a3 dagen last van onderrug en zo nu en dan steken in onderbuik. maar ik durf niks te gaan hopen we gaan het wel zien. en anders beginnen we mooi weer opnieuw met prikken, begint haast ook een riueel te worden en gewoontjes;) soms moet er maar een grapje bij!!!
heel veel succes meiden!
liefs femke

Hoi lieve meiden,

Op deze zonnige dag kunnen we alleen maar moed houden en van het leven genieten. Hopelijk heeft iedereen een fijne dag en met frisse moed de komende week in. Die voor dommige van ons heel spannend gaat worden.
Dan hoop ik volgend weekend veel blijde berichten naar elkaar toe.

Ik duim voor jullie allemaal.

Liefs r

Terug
Bovenaan