nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi dames,
Moet dit even kwijt. Heb afgelopen maandagmorgen de Pregnyl toegediend gekregen. En daarna hebben we geklust de dag erna ook. En gisteravond weer. Alleen toen ik naar de wc ging verloor ik helder rood bloed. Schrok me rot. :-(
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld. En hun kunnen het niet verklaren. Moest het in de gaten houden. Vanmorgen was het wel weer over. Wordt hier erg onzeker van. Traantje...
Liefs,
Wolkje

Beste wolkje,
Ik kan me voorstellen dat je er heel onzeker van wordt. En een traantje moet laten. Hoe is het nu met je? Hebben ze nog gezegd of je terug moet komen?

Hoi RJAMM,Het gaat. Voel me nog niet echt lekker. Hoef niet terug te komen. Moet nu weer wachten tot mn ongesteldheid. Ze zeggen dat het een x toevallig kan zijn. Weet het ook niet meer.. :-(Hoe is het met jou?Liefs,Wolkje

Hoi meiden,

Ik zal mIjn introductie even geven.
Mutsie88 ik ben 26 nu 3 en half jaar bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Vorig jaar juni eindelijk de stap naar de huisarts durven nemen die heeft ons meteen doorgestuurd naar de gynaecoloog. Inmiddels 2 kijk operaties verder en een eileider armer. Mijn baarmoeder is maar voor de helft volgroeid. Gestart in het iui traject.

2 februari beginnen met fm. Helaas mijn eiersprong gemist. Nu 27 februari weer opnieuw begonnen met fm 5 maart een eitje van 18 mm. 'S avonds pregnyl gespoten en vandaag mijn eerste inseminatie gehad.

En nu hopen dat het goed zit!
Zoooo spannend.

Zou het fijn vinden om ervaringen te kunnen delen.
En hopen op een vruchtbaar jaar voor ons allemaal.

Liefs Mutsie88

Afgelopen vrijdag naar de gyncoloog geweest voor de bloed uitslagen en het zaad onderzoek. Ik heb nog steeds type 2 , had ook niet verwacht dat het anders zou zijn.. Uit zaad onderzoek was wel goed , daar was ik wel blij mee..
Vandaag gestart met provera en 150 Mg clomid, nu een maandje wachten of het aanslaat. Als dat niet het geval is , staat het vervolg al klaar.! Injecteren ,, weer spannende weken.

Inderdaad hopen op een vruchtbaar jaar voor iedereen

Beste wolkje en alle anderen,
Hopelijk voel je al weer wat beter. Hier hard bezig met oefenen. Veel
Pijn in mijn onder buik, eisprong moet er aan komen. Verder in afwachting van bloedonderzoek en hsg dat nog komen gaat. Manlief straks weer weg voor vier weken dit keer. Ook weer de nodige emoties.

Ik duim voor een heeeeeeel vruchtbaar jaar.

Liefs RJAMM

Hoi Rjamm, en de rest van de dames,
Het gaat gelukkig wat beter. Heb geen bloedverlies meer gehad. Zit nu op de 9de dag na de Pregnyl. Zal wel weer ongesteld worden. Moet ook zeggen dat ik nergens last van heb. Ook niet rond mn eisprong. Wat ik met de Clomid wel extreem had. Kan weer anders zijn bij de Pregnyl natuurlijk. We wachten het af.
Oe spanned Rjamm. Ga super hard voor je duimen meid. Pffff...heftig hoor dat je mannetje wederom weggaat voor wel 4 weken. Leef met je mee.
Iedereen heel veel succes toegewenst.
En hopelijk komen we allemaal dit jaar met goed nieuws.
Liefs,
Corien

Hee meiden,

Hier weer effe een berichtje van mij kant. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor fm dit was echt een wow een eitje van 24 mm me baarmoederslijmvlies was nog rustig dus aankomende zaterdag ochtend de inseminatie. Dit was nu ook de eerste keer dat het eitje aan me rechterkant zit. Ze zeiden in ziekenhuis van dit wordt jouw keer 3 maal is scheepsrecht nou ben ik daar wel wat terug houdend in geworden wil mezelf niet teleur stellen. Maar we gaan met goeie moed vanavond pregnyl spuiten en hopen dat het gauw zaterdag is:)!! Hoe is het verder bij jouw wolkje. Heel veel succes meiden!!!

Liefs femke

Terug
Bovenaan