nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Een mooi eitje wat fijn! En toevallig hier is de linker ook moeilijk te vinden..Supertje, je hebt inderdaad helemaal gelijk wat betreft dat het zaad wordt getest; gelukkig nam mijn vriend dat ook goed op en doet er niet moeilijk over. Zo lang wachten voor een eerste afspraak is vervelend, in de tussentijd vind ik het moeilijk om aan iets anders te denken. In het verleden ben ik wel regelmatig ongesteld geweest, en ik heb geen overgewicht. Is het zo dat pcos ook over kan gaan? In het ziekenhuis waren ze er nogal onduidelijk over:-/Succes maandag!

Lara, bij pcos door overgewicht wel. Dan kan het minder worden. Maar denk dat je, net als ik, klassieke pcos hebt. Dan moet het ook in je bloed te zien zijn. Bepaalde waardes zijn dan anders. Bij mij is het op mijn 19e al geconstateerd. Woog toen 48 kilo. Heel vroeger had ik ook een regelmatige cyclus. Weliswaar van 5 weken, maar wel altijd 5 weken. Nu is er helemaal geen touw aan vast te knopen. Ik heb afgelopen juli een LEO gehad. Daarbij prikken ze alle "lege" follikels aan. Daarna had ik weer even een regelmatige cyclus van 37 / 38 dagen. Vorige was weer ineens 40 dagen. Ik heb er nu 1 van 32 dagen denk ik. Maar was de week voor de eisprong 5 kilo afgevallen. (Buikgriep) enkele kilo's kan wel van invloed zijn. Maar of dat nou met pcos te maken heeft?

En 4 weken lijkt heel lang natuurlijk, maar ze rekenen daar in cyclussen. Dus dan is het er 1. Op dag 3 van je cyclus moet je beginnen met slikken van Clomid. Daarvoor moet de zaadtest gedaan zijn en waarschijnlijk heb je ook bloed laten prikken of moet dat nog gebeuren. Dus alles moet terug zijn voordat ze beginnen. En helaas kost dat tijd.

Goeie morgen, hier effe een berichtje vandaag na het ziekenhuis geweest en kan je zeggen nadat we het potje van me vriend hebben ingeleverd duurt 1,5 uur lang! Beide dachten we het zelfde ton we de inhoud van potje zagen was niet veel een par druppels. Ik zat al echt te denken van lekker voor niks hormonen gespuit. Eindelijk 10 uur daar komt de arts aan van het lab met envelop wat ging er last van onze schouders af me vriend zei al darm loop ik door het ziekenhuis met een envelop met me kindjes :) wij na de verpleegkundige daar kregen we te horen dat er ruim 3,5 miljoen goed zaad was overgebleven na de bewerking wat waren wij blij :) alles is goed ingebracht nu maandag over 2 weken zullen we het zien!! Liefst Femke

Spannend hoor. Maar dat duurt lang dan! En dat moet je ook nog even blijven liggen na het inbrengen? Sterkte met de komende 2 hele lange weken

Terug
Bovenaan