nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi dames,

Tjonge Rjamm, dat wordt de komende tijd spannend voor je zeg!
Wens je alvast heel veel succes aankomende vrijdag.

Hier al wat last van roze afscheiding. Dus de rode duivels zitten er helaas weer aan te komen. Nou ja, op naar de volgende x.

Liefs,

Wolkje

Hoi iedereen,

Ik zit al even met jullie mee te lezen maar wil me nu toch even voorstellen :)

Ik ben een trotse mama van een 5 jarig jongentje waar we heel blij mee zijn. Ik werd spontaan zwanger 1 maand na het stoppen van de pil

We zijn nu 3.5 jaar bezig met onze tweede maar die laat op zich wachten.

In 2013 zijn we naar de medische wereld gestapt voor onderzoeken en er was niet raars aan de hand en kregen het advies om gewoon  nog even een jaartje af te wachten we zijn nog jong was het advies.

Na een jaar weer terug en na bespreken en wachttijd met het fertiliteitskliniek gestart met IUI.

We zitten nu in de 2e wachtweek van onze 3e poging. Ik heb gonal 100 eenheden en pregnyl 5000 gebruikt en heb er steeds weer andere symptomen/klachten van.  Hebben jullie dat ook? Ik heb ook de eerste dagen na het zetten ook zo super meelevend gevoel met iedereen en alles dat ik er zelf bijna misselijk van word ;)

Supertje in ieder geval gefeliciteerd :) hopelijk mogen we je allemaal volgen.

Hallo allemaal!
Daar ben ik weer, terug van even weggeweest!

-Supertje PROFICIAT! Wat ontzettend gaaf voor je, en dan na al die jaren zomaar zonder hulp begrijp ik? Geweldig! Er is hoop voor ons allen!

-Wolkje: heeeeeel veel geluk toegewenst, ik duim voor je! Vreselijk dat wachten altijd!

-Rjamm: succes vrijdag! Heel benieuwd hoe de uitslagen zijn!

-Jootje: welkom hier. Heel grappig, ik las je verhaal en kon zo mijn geschiedenis op de jouwe leggen. Ook moeder van een 5jarige dochter die er onmiddellijk was. Ook 3,5 jaar bezig voor nummer 2. En ook in de wacht voor IUI3, de 26e is mijn NOD. Laten we hopen dat al ons wahcten nu eindelijk beloond wordt!

Veel liefs meiden en veel succes!

Jootje welkom!

JAAAAAH Ilseee, zomaar spontaan. En echt een heel lucky shot ook nog. Snap er zelf niks van. Had me ook helemaal ingesteld op IUI. Voelt nog heel onwerkelijk. Maar ja er komen geen rooie duiveltjes en de testen zijn positief. Vrijdag eerste echo om te kijken hoe ver ik ben. Verwacht 4,5 week. Maar ze wildn voor de zekerheid kijken.

Bedankt voor de felicitaties meiden. Voel me zelfs een klein beetje schuldig. Maar hoop dat deze dag voor jullie ook mag komen.

@Supertje: superleuk voor je! Echt fantastisch, krijg je toch nog die derde waar je al bijna niet meer van uitgegaan was, toen een tijdje terug! En voel je vooral niet schuldig hoor. Lekker genieten! Geeft voor ons ook hoop!

Hoi dames,

Ik ben een tijdje geleden door Supertje doorverwezen naar dit topic omdat ik midden in het IUI traject zit. Ik zat een aantal weken geleden in de tweede week naar IUI. Ik moet nog even een gebruikersnaam aanmaken maar ik zag zo snel niet hoe ik dat doe..

Affijn, ik werd al op dag 9 ongesteld na mijn 3e IUI behandeling. Bij de eerste controle op menstruatie dag 5 (helaas zat Pasen er tussen), bleek ik heel veel cystes te hebben. Dit betekend dat ik Provera moest gaan slikken, voor 14 dagen. Hier ben ik nog mee bezig. Op mijn initiatief kon ik diezelfde week ook naar het ziekenhuis voor een HSG onderzoek. Ik vond het ook geen pretje, het inspuiten van de vloeistof vond ik toch wel pijnlijk terwijl ik best een behoorlijke hoge pijngrens heb. Op de foto waren geen bijz. heden te zien. Baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit. Ik ben opgelucht maar anderzijds vraag ik mij dan toch af wat er dan precies mis gaat. Allerlei vragen spoken dan weer door mijn hoofd.

Eén van mijn beste vriendinnen is zwanger en ik ben heel erg blij voor haar maar voor mijzelf vind ik het erg pijnlijk om foto's via de app te krijgen van haar mooie buik etc. Dat maakt mij verdrietig, logisch maar ik wil haar er verder ook niet mee belasten omdat ik natuurlijk voor haar erg blij ben.

Ik heb moet nu nog 2 dagen de Provera slikken en dan over een week heb ik weer een eerste inwendige echo. Ik hoop dat de cystes dan zijn verdwenen en dat ik weer Puregon mag gaan gebruiken. Ik krijg om de eisprong op te wekken Pregnyl en ik dit moet ik dit keer een week na de IUI ook nog eens extra gaan spuiten zodat de LF na mijn IUI wat langer zal worden.

Mijn vraag een tijdje geleden was ook hoeveel gewassen zaadjes bij jullie worden ingebracht. Wij zitten steeds rond de 2 miljoen.

Liefs N

Waar heb je die cystes zitten dan? Want op de eierstokken kunnen ze ze doorprikken. ( LEO operatie) ik kreeg daar wel een cyclus van. Maar dat is bij PCOS. Weet niet of dat bij jou ook het probleem is?

De pregnyl door spuiten om de LF te verlengen heb ik vaker voorbij zien komen en dat helpt wel.

@wolkje balen meid! Even flink uithuilen en weer opkrabbelen.

Terug
Bovenaan