nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Dank jullie wel. Heb spontaan menstruatiekrampen natuurlijk.... maar weet nog van de jongens dat ik dat de eerste weken ook had. Ik hoop dat het goed gaat en dat jullie snel mogen volgen. Dat al het wachten beloond mag gaan worden.

Dank je wolkje. Ik hoop echt vanuit het diepste van mijn hart dat jullie allemaal mogen volgen dit jaar! En ik blijf hier gewoon alles volgen hoor. Ik laat jullie niet in de steek.

hoi dames!

Hoe gaat het nu bij jullie?

Ik zit nu op dag 14 na de Pregnyl. Had gisteren al wat last van menstruatieachtige krampen. We wachten het weer af. De vorige x werd ik ongesteld op dag 16. Pfff..Spannend..

Succes allemaal!

Liefs,

Wolkje

Hoi allemaal,

Dat is spannend wolkje. Ik duim voor je.

Hier vandaag de eisprong. We zullen zien de komende maanden. Ze zeggen na hsg onderzoek dat je drie maanden meer kans hebt.
Vrijdag naar ziekenhuis voor alle uitslagen. Ik ben benieuwd. Verwacht zelf eigenlijk te horen dat ze niets gevonden hebben. Tot nu toe gaven ze dat aan bij de onderzoeken. Dan blijft de vraag wat dan?

Ik duim voor jullie allemaal!!!! Dat zomer 2015 het vruchtbare seizoen mag worden en winter 2016 het seizoen van de bevallingen.

Terug
Bovenaan