nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi iedereen,

@Ilseee wat toevallig!! Mijn NOD is de 23ste dus we zitten echt op hetzelfde ritme :)

Ook bij jouw geen verklaring waarom het niet lukt?

Ik ben in al die tijd zelfs nog niet eens echt over tijd geweest of zo dus dat maakt het allemaal nog raadselachtiger voor mijn gevoel.

Goeiemorgen iedereen,

Helaas vanmorgen al ongesteld geworden. Ik vermoede het gister middag al maar ik heb dat stemmetje in mijn hoofd heeeeel hard genegeerd maar vanmorgen heeft ze toch gelijk gekregen.

Klote en mijn man is vandaag klussen bij vrienden ver weg en mijn kleine ventje zit op scouting kamp dus wat doe je dan. Een huil film aan en chocolade reep en een kop thee binnen hand bereik.

Straks maar even in mijn moestuin spitten en zo mijn frustratie eruit werken. Gelijk het ziekenhuis een email gestuurd en dan hopelijk morgen of dinsdag weer op voor ronde 4.

goede middag meiden,

eerst supertje van harte gefeliciteerd het is je echt gegund meid een hele goeie zwangerschap gewenst!!!

Hier weer een teleurstelling gisterenochtend weer ongesteld geworden terwijl ik pas dinsdag zou moeten worden dit zou dan de 4e iui zijn wat weer mislukt is!! is niet anders morgen weer het ziekenhuis maar bellen en aangeven dat ik weer zo op tyd maar dan nu wel 4 dagen er tussen zit en dat klopt niet je mag 2 dagen ervoor dat is geen probleem maar 4 dagen is echt teveel. we zullen het allemaal weer beleven!! klinkt miss heel raar maar ben nu wel wat meer aan het leven naar de icsi waar ik dan gelijk na de 6e keer mee mag beginnen we gaan het zien:)

lees hier ook meiden waar de rode duivel weer is opkomen spelen, meiden kop op!!!

heel veel liefs

femke

Waarschijnlijk kom ik hier weer terug. Vrijdag echo gehad en er was niks te zien. Wel een heel dik "zwanger" baarmoederslijmvlies. Maar geen vruchtzakje. Heb vrijdag bloed laten prikken en aan het eind van de middag een belafspraak gehad. Mijn hcg gehalte was 81. Dus wel zwanger, maar het was wel heel laag. Morgen opnieuw bloedprikken en rond 5 uur een nieuwe belafspraak. Als het gestegen of gelijk gebleven is opnieuw een echo, er bestaat een kans op buitenbaarmoederlijk. Dan wordt het een rondje OK. En anders wordt het waarschijnlijk mijn 4e miskraam. De kans dat het alsnog goed zit is niet heel groot.

Waarschijnlijk kom ik hier weer terug. Vrijdag echo gehad en er was niks te zien. Wel een heel dik "zwanger" baarmoederslijmvlies. Maar geen vruchtzakje. Heb vrijdag bloed laten prikken en aan het eind van de middag een belafspraak gehad. Mijn hcg gehalte was 81. Dus wel zwanger, maar het was wel heel laag. Morgen opnieuw bloedprikken en rond 5 uur een nieuwe belafspraak. Als het gestegen of gelijk gebleven is opnieuw een echo, er bestaat een kans op buitenbaarmoederlijk. Dan wordt het een rondje OK. En anders wordt het waarschijnlijk mijn 4e miskraam. De kans dat het alsnog goed zit is niet heel groot.

Hcg is gestegen. Maar nog 8 dagen langer in spanning. Ik krijg volgende week dinsdag opnieuw een echo. Heb 3 spoednummers gekregen voor als ik hevige buikpijn krijg of ga vloeien. Ivm eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

@supertje heel veel sterkte met het verwerken. Ik hoop natuurlijk dat alles alsnog goed is. Ik denk aan jullie en ben in gedachten bij jullie.

Terug
Bovenaan