nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Supertje ik hoop dat dinsdag een betere dag wordt voor jou dan die van mij vandaag. De rode duivels zijn gearriveerd. En dat na een weekendje ontspannen weg. We zijn beide helemaal van de kaart. Geen Koningsdag vieren dit jaar.

@Supertje: Jeetje wat een rotverhaal!!! Echt verschrikkelijk die spanning. Heeeeeel veel succes toegewenst met de echo morgen! Ik duim voor jullie en ik hoop dat het goed nieuws wordt!

@Jootje: Superbalen dat het bij jullie mis is gegaan, bij ons ook dus we blijven helaas nog steeds op hetzelfde ritme ;). Wij hebben ook een rondje pauze. We krijgen deze maand alle informatie en gesprekken om in de volgende ronde ICSI op te starten. Maar zoals je zegt: we zijn best blij eigenlijk met een maandje 'vrij'.

@Rjamm: superbalen!!! Ik ben veen vergeten waar je ook alweer in het traject zat maar ik wens je heel veel succes de volgende ronde!

hee meiden!!

vandaag na het ziekenhuis geweest voor de fm, helaas eitje van 12 mm en een van 16 mm woensdagochtend weer terug komen!! ben benieuwd hoe het dan is. Vandaag nog effe een fijn gesprekje gehad met de arts, ze zei tegen me wat ben je verder er koel onder ondanks het nu de 5e iui wordt. Ik zei klopt natuurlijk heb ik soms een kut moment maar ben nu echt aan het aftellen voor de icsi en dat snapte zei ook wel:) vandaag effe lekker over de vrijmarkt geweest zag echt een mega leuke kinderstoel staan voor aan de eettafel voor 2,50 toch gewoon lekker meegenomen ik ben er echt zeker van dat ik van het zomer mag zeggen dat ik zwanger ben en dat gaat bij jullie ook gebeuren!! maar meiden blijf sterk ondanks de tegen slagen!!

supertje: spannend ga echt voor je duimen!!!

rjamm: het is echt balen kop op meid!!! onze tijd komt er echt aan!!

liefs femke

Dank je wel Femke.
Echt knap hoe je er nu mee om gaat. Wij nog niet toe aan iui en weet ook niet ooit er aan toe te zijn. Vooral manlief. Hadden jullie mannen dat ook?
Liefs

@rjamm dat is weer even slikken meid. Wanneer moet je terug naar het ziekenhuis?

Hier vanmiddag een goede echo gehad. Het zit in de baarmoeder en er is een vruchtzakje te zien. Over 2 weken de volgende.

@rjamm ja mijn man had er moeite mee en ik ook eigenlijk wel. Totdat we de keuze kregen of dit of zelf blijven proberen wat tot nu toe geen resultaat had. Toen was de stap eigenlijk heel snel gemaakt en ging de knop om en gingen we er een voor. @ supertje tjee wat spannend allemaal! Hopelijk bij de volgende echo nog meer goed nieuws en kun je echt gaan genieten!

@Supertje dat is goed nieuws!!! Het blijft spannend maar wel al genieten hoor!! Jullie hebben het echt verdient. Ik ben zo blij voor jullie.

Ik heb geen volgende afspraak bij het ziekenhuis. Pas als we zeggen voor iui te gaan.

@jootje86 bedankt voor je reactie. Bij ons is het er boor gaan nog niet. Het geeft heel veel spanningen en er moet eerst rust komen. Omdat mijn man steeds 6 weken weg is vanwege werk is iui eigenlijk niet haalbaar. Moet maar net zo uitkomen. Eigenlijk blijft ivf over. Dat is wel meteen een grote stap. We zullen zien.

Succes weer allemaal. Xxx

hee meiden

hoe gaat het daar bij jullie!!! wat super supertje hoop dat het echt allemaal goed komt!! ik ben vandaag na het ziekenhuis geweest voor de inseminatie alles is verder allemaal goed verlopen we hadden weer beter zaad na bewerking zaten we 23,5 mil goed bewegend zaad :) we zullen het zien of het dan ook goed zijn werk doet is nu de 5 de keer ben flink aan het aftellen voor de icsi maar we blijven positief :)

liefs femke

Terug
Bovenaan