nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Wat spannend Femke ik duim voor je dat deze keer alles goed gaat!!!
Hier heel emotioneel en flink aan de rode duivels. Lig met kruik in bed maar kan niet slapen. Heel vermoeiend allemaal. Hopelijk nog een kans voordat manlief weer weggaat.

Mijn duimen doen flink hun best voor jullie allemaal.

jeetje Supertje wat heftig!! wat een spanning zeg.
ik hoop uiteraard op goed nieuws ik zal voor je duimen!

RJAMM wat enorm balen weer sterkte!

Hier na een moeilijke periode helaas ook gestart met de 3e ronde iui gisteren mijn eerste fm gehad helaas allemaal nog klein en niet de moeite van het meten waard maandag weer terug maar vrees dat het er niet in zit voor deze maand aangezien ik gisteren op dag 11 zat.

Komt mijn susje een paar dagen geleden vertellen dat ze zwanger is. die klap kwam best flink hard aan eigenlijk hoe blij ik ook voor dr probeer te zijn is het wel enorm moeilik!

allemaal heel veel succes met deze ronde!
liefs Mutsie88

Mutsie88 jij ook heel veel succes. Nooit makkelijk om te horen dat een dierbare zwanger is terwijl je zelf in het proces van moeilijk zwanger worden zit. Heel veel sterkte daarmee.

Hier net van de rode duivels af. Op naar de volgende ronde en kansen.

Hoe is het met jullie allemaal? Ben erg benieuwd hoe jullie er nu voor staan?

Supertje kun je het allemaal al geloven? Hoe voel je nu?

Jeetje mutsie. Hoe zeer je het ook een ander gunt, die berichten blijven pijnlijk.

@rjamm ik mis echt de priveberichten zeg. Hoe voel je je nu?

@femke hoop dat de icsi achterwege kan blijven. Je weet tenslotte maar nooit. Levende bewijs zit hier.

Maar onbezorgd en genieten is het zeker nog niet. Heb nu 2 dagen bloedverlies ( niet veel , wel helder) en enorme buikkrampen. Dus ben bang dat het alsnog een miskraam wordt. Dinsdag nieuwe echo.

Hoi Dames,

Even weer een berichtje van deze kant. Ben nu weer 5x naar het ziekenhuis geweest. De gonal werkt niet. Heb vanmorgen te horen gekregen dat de dosering toch verhoogd moet worden. Moet as dinsdag terug. Pfff..hakt er wel in zeg. Steeds maar smoesjes verzinnen om het op het werk niet te hoeven vertellen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Tjonge Supertje, wat ontzettend spannend! Mn duimen blijven draaien.

Denk aan jullie allemaal hoor! Het valt niet mee. Maar moet zeggen af en toe ff flink uithuilen lucht wel op. We geven niet op! We zijn sterk.

Heel veel succes allemaal.

Liefs,
Wolkje

@supertje sorry voor geen privé berichten maar met nieuwe website weet ik niet meer hoe er te komen. Misschien kun je me privé een bericht sturen en dan kan ik terug sturen. Ik mis ze ook. Ik blijf voor jullie duimen en hopen!!!

Verder hier in emotionele achtbaan. Mijn man gaat komende week weer weg voor zes weken. Hopelijk krijgen we nog de mogelijkheid om deze maand de kans te benutten. Anders pas weer over twee/drie maanden.
We zijn er niet aan toe om verder te gaan met iui of ivf. Hopelijk is het straks niet nodig om er aan te beginnen. En anders moeten we heel veel praten over wat we willen.
We hebben nu gezegd eerst rust te nemen.

Ik denk ook aan jullie allemaal. We moeten de moed niet opgeven. En elkaar steunen in de moeilijk tijden die we doormaken. Ik moet zeggen dat het me soms allemaal te veel word. Dan kan ik jullie verhalen wel lezen maar niet altijd reageren. Ik denk wel veel aan jullie.
Die emoties en hormonen zijn niet altijd een fijne combinatie. Ik kan dan blijven huilen en er moeilijk uit komen.

Heel veel sterkte allemaal.

@supertje kun je het nog een beetje uithouden. Het lijkt me echt erg spannend.
Vandaar dat ik ook de privé betichten niet meer kon vinden. Echt heel jammer.

Terug
Bovenaan