nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Welkom Newbie. Je kunt je verhaal altijd bij ons kwijt. Het fijne van dit forum is dat we alles kunnen delen. En we allemaal voor hetzelfde doel gaan, straks een kleine in onze armen houden.
Heel spannend allemaal, heel veel sterkte.

Ach supertje wat een verschrikkelijk nieuws!!! Ik hoop dat jullie het snel een plaatsje kunnen geven. Wat goed dat je meteen doorgaat met IUI. Dan kun je je tenminste richten op iets positiefs. En misschien ben je na je miskraam net iets vruchtbaarder (dat werd mijn althans gezegd destijds).

Verder had ik een vraagje. Wij beginnen eind van de maand met ICSI. Grote discussie hier over het aantal terugplaatsingen. Mijn man en ik hebben allebei zoiets van: tja, dan maar meteen 2 vruchtjes laten terugplaatsen. De kans op een tweeling wordt daarmee 17%, dat lijkt niet veel maar het is wel 10x hoger dan bij een normale zwangerschap. Heeft iemand hier ervaring mee/ of wat denken jullie hiervan?

Voor alle duidelijkheid: twee kinderen zijn meer dan welkom. De problemen zijn alleen praktisch. Wij hebben al een dochter van 5 en wonen in het buitenland zonder familie en grootouders die kunnen helpen. Wachtlijsten voor de kinderopvang lopen hier gemiddeld tot 1,5 jaar na de geboorte (veel vrouwen, blijven noodgedwongen thuis). En mijn man is eigenlijk altijd weg. Ik zou dan dus met 3 kids op een klein flatje zitten, terwijl ik ook nog werk. Anderzijds denk ik dan, ach, dat overleven we ook wel weer! En de kans op een tweeling is tenslotte 1 op 5, da's niet heel veel.

Nou, veel succes allemaal en welkom Newbie!

Hoi meiden!?!

Beetje supertje wat erg, goed van je dat je door gaat en de schouders eronder zet!?! Zelf vandaag weer ingesteld geworden en poging 5 mislukt!! Nu moet ik volgende week vrijdag weer voor fm dus w gaan het weer zien!! Heel veel succes meiden kop op!!!

Liefst femke

Dag dames,

@supertje wat een achtbaan aan gevoelens hebben jullie moeten verduren de afgelopen tijd.

Ik vind het knap van je dat jij/jullie gelijk de draad weer oppakken.

@ newbie welkom :)

@ilseee ja ik zou ervoor gaan denk ik . Dan maar een verhoogde kans op een tweeling. Als je nu zwanger wordt en het is er een moet je er toch ook een kinderdagverblijf voor vinden? Verdubbelen die kansen om nou toch eindelijk zwanger te mogen zijn zou ik denken :)

@femke wat vervelend voor je/jullie . Vol goeie moed naar de volgende ronde.

Ik moet zelf morgen ongesteld worden en ondanks dat we een rust maand hebben spookt het door mijn hoofd heen. We gaan maar van het slechtste uit dan kan het alleen maar meevallen toch?

Hoi meiden,
Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben erg benieuwd naar jullie. Hopelijk allemaal de goede moed op naar een nieuwe kans volgende maand.
Ik duim heel erg veel voor jullie allemaal. En denk veel aan jullie allemaal.

Hier in afwachting van nod eind van de maand. Heb kleine hoop dat het deze maand zover is. Zo niet dan komende twee maanden rust en geen kans.

Ben benieuwd naar jullie verhalen en gevoelens.

Terug
Bovenaan