nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hallo ladies

Even hier reageren...

Jootje wat een rot nieuws! Maar goed dat je je schouder er weer onder zet!

Angel hoe is het met je? Positief getest inmiddels???

Supertje hoe gaat het met jou?

Vandaag zou ik de water echo hebben maar omdat mijn lijf weer eens dacht laat ik uitgerekend nu gewoon niet starten met mijn nod durfde de dame die de echo afnam niet de water echo te gaan doen, dit omdat ze vond dat als er een kans is dat er een zwangerschap zich aan het ontwikkelen is ze dit met een dergelijke echo compleet wegspoelt. Ik begrijp haar natuurlijk, maar mijn testen zijn negatief en ik voel aan alles dat mijn cyclus eraan zit te komen...zo balen want ik wil verdorie starten met IUI!!!

Morgen staat die echo nogmaals gepland en aansluitend de uitslag van eventueel die echo en sowieso de bloeduitslagen. Nu hoop ik dat de hel losbreekt vannacht ik verlies al wat bruin..dat zag ik al op de echostaaf..dit heb ik nog nooit gehad voor mijn zwangerschappen (zuslief wel trouwens) dus ik weet gewoon er zit niks.

Zo ik ga zo eens naar bedje toe morgen werken daarna ziekenhuis..

Meiden kom aan he we kunnen dit! Ronde 9 nu voor mij...

Liefs

Nog geen telefonisch gesprek gehad. Had mijn mobiele op de wc niet bij en uitgerekend dan belt ie. Ga morgen zelf bellen. Maar maak denk gelijk een normale afspraak. Wil weten welke risico's ik nu heb. Of het misschien niet verstandiger is om het boek dicht te doen. Maar dat verlangen he. Zo klote dit.

Wat een tegenslagen allemaal meiden. Heel veel sterkte.

Hoi Dames,

Wat een verdrietig nieuws allemaal. Niet opgeven hoor.

Ik ben nu net ongesteld geworden na het HSG onderzoek. Mn menstruatie is erg onregelmatig, dus zal morgen weer gaan beginnen met Gonal F. Dit moeten we nu 6 rondes gaan doen, daarna willen ze overgaan op IUI.

Net te horen gekregen dat mn zwager en zn vriendin een kleintje verwachten. Super leuk voor ze. Alleen wij zouden het ook zo graag willen. Het moeilijke ervan vind ik dat we er steeds mee geconfronteerd zullen worden. Maar ja, de schouders er weer onder.

Heel veel succes en sterkte allemaal.

Wolkje

Zou ik hier ook mee mogen schrijven?

Ik weet sinds deze week dat ik pcos heb. Ik ben vrijdag begonnen met een kuur provera voor 10 dagen om een menstruatie op te wekken. Ik ben al zo'n 7 maanden sinds het stoppen met de pil aan het wachten op een bloeding.

Op de 3e dag van de bloeding moet ik terug naar het ziekenhuis voor een inwendige echo en krijg dan clomid voorgeschreven.

Spannend allemaal!

Tuurlijk mag je hier meeschrijven! !

Welkom wat uiteraard een dubbele betekenis heeft hier...Want liever zou je snel zwanger zijn en niets mankeren....

Ik heb ook pcos maar volgens mij 'kennen' we elkaar al een beetje  :)

Succes ik had op zich altijd een kans met clomid alleen werkte iui voor mij uiteindelijk pas 😊

Groetjes,

Annemarie

Hallo allemaal,

@supertje hoe is het nu heb jij / jullie wat antwoorden op jullie vragen gekregen?

@wolkje jammer dat je na je hsg toch ongesteld bent geworden en dan idd blij nieuws maar voor jouw persoonlijk een klap. Gewoon stom.

@gebruiker 89 welkom! En heb je de echo al gehad? En al uitslag ervan?

@Annemarie hoe is het bij jouw? De waterecho nog gehad? En nog een bruikbare informatie daaruit?

Hier zit ik te wachten op mijn volgende nod dag zodat we weer verder kunnen met de lui behandelingen. Van de week weer een geboorte aankonging gehad van iemand die al drie kids heeft en nu ineens zwanger is. Was niet gepland. Dame al op latere leeftijd en van het voorjaar met een chronische ziekte geconfronteerd. Ze zat aan de pil. Natuurlijk gefeliciteerd en gezegd dat ik blij voor ze ben! Maar eenmaal weer thuis dan denk je toch hoe is het mogelijk! Ik ben gezond nog geen dertig gewoon spontaan zwanger geworden zeven jaar geleden en al vier jaar niets noppes nada. Hoe? Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd.

Groetjes Jootje

Hallo jootje

ik herken dat ook , het is wat he .

ik Ben al 15 jr aan het proberen , nog nooit een teken gehad van een zwangerschap .Aldus niet dat ik weet .

Ik heb net 4 nov kijkoperatie gehad , en nu weet ik dat ik niet natuurlijk zwanger ga raken , ik ga met ivf beginnen .

dat is onze enige optie die we nog hebben .

ik Ben op de intake aan het wachten , het duurt zo lang .

groetjes en heel veel succes

Hey Jootje

Ja gelukkig heb ik de waterecho gehad en ik ben nu al een goeie 2 weken bezig met spuiten en folikel metingen.  Vandaag was er nog niks te zien althans geen ei groter dan 10 mm...donderdag terug en is het dan nog zo mag ik de eenheden verhogen.

Ik hoop wel dat ik nog een iui heb voor 21 december dan sluiten ze de afdeling 2 weken dus dan kan er wel eens 1,5 maand overheen gaan voor ik weer verder kan.

G78 dat duurt wel lang die intake zeg?? Ff bellen zou ik zeggen ik heb dat ook gedaan en gepusht.

Succes Jootje en de andere dames

Terug
Bovenaan