nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

@lieve supertje

Ik moet steeds aan je denken...ik blijf het niet helemaal eerlijk vinden dat ze niet starten met iui... op dag 16 bloedverlies? Gek, jammer genoeg is dat bij mij story of my life.

@hier donderdag een zeer prettig gesprek gehad in het ziekenhuis, ik heb meteen die dag bloed laten prikken en vervolgens een afspraak gemaakt voor een waterecho. Deze wordt gedaan omdat ik steeds begin met menstrueren,  7-12 dgn loop ik leeg dan stopt het 6 dagen en dan weer 4 dgn vloeien en 6-8 dgn weer vloeien, ze gaan met die echo kijken of er nog een placenta stukje in is blijven zitten.

Dat gebeurd op 9 nov en 10 nov de uitslagen,  als alles goed is start ik met iui waar ik toen gebleven ben...

Daarom zeg ik supertje dat ik het echt stom vind, nu ben ik niet zwanger geweest tenminste niet op een echo anders weet ik natuurlijk niet hoe ze bij ons hadden gereageerd...

Dames succes allemaal!  Sterretje123 dapper dat je komt schrijven en ik hoop dat je er voldoening aan hebt

Liefs,

Annemarie

Dag dames,

Hier eindelijk weer een succesvolle iui poging achter de rug. Succes vol in de zin van dat hij daadwerkelijk is uitgevoerd ondanks dat ik weer meerdere follikels maakte maar er waren er maar twee van het juiste formaat dus mocht ik door. Mocht de pregnyl prik weer zetten. ( man wat is dat toch een pijnlijke prik) en afgelopen zaterdag de behandeling gehad. Al de hele week nu krampen nog niet eerder gehad dus ik hoop dat het positieve klachten zijn :)

Ik hoop zoals altijd weer goeie maand voor iedereen. En voor de dames die in de onderzoeken zitten succes!

<p style="text-align: left;">Dag dames,</p>
<p style="text-align: left;">Nou ben gewoon weer ongesteld geworden vandaag. Vier dagen vroeger dan verwacht. Stond op het werk toen de hel los ging. Zwaar krampen en gelijk al behoorlijk bloed verlies dus was al lekker gezellig zeg maar. Toen mijn man thuis kwam het erover gehad allebei weer even flink gemopperd en toen ging de telefoon. Mijn collega belde me met nieuws. Ze is zwanger van haar tweede. Extra zuur vandaag. Vooral om dit haar tweede kindje is in de periode dat wij bezig zijn voor ons tweede wonder. Ze heeft in de vier jaar nu dus twee zwangerschappen. Zo verdrietig en gefrustreerd. Maar dat heb ik natuurlijk niet aan haar verteld. Nee de gebruikelijke felicitaties en hoera stemming vol gehouden tot dat ik ophing en toen mijn ogen uit mijn hoofd gehuild. Nu gelijk het ziekenhuis weer gemaild en de schouders er weer onder!</p>
<p style="text-align: left;">Hoe is het verder met jullie het is wat stil hier!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>

Jootje86

is inderdaad erg verdrietig om dat te horen , net op een dag dat je het eigenlijk niet kunt gebruiken 😔.

heel veel sterkte , na deze tegenslag .

Jootje; wat een rot nieuws. Heel frustrerend als je op zo'n emotionele dag zulk nieuws krijgt.

Ik ben inmiddels na de hsg ook weer 2 keer ongesteld geworden. Elke keer weer een teleurstelling.

Dag dames,

Ja het blijft natuurlijk iedere keer weer een teleurstelling Elisabeth23. Ik kan me de dagen vlak voordat ik ongesteld moet worden ook helemaal gek maken met 'tekenen' dat het misschien toch wel gelukt is. En dan krijg ik rug pijn en weet ik dat het een verloren zaak is. Wat is nu het plan voor jullie?

@Annemarie een spannende week voor de boeg! Succes!

En bedankt voor je lieve woorden G78. Waar zit jezelf in het traject?

Ik ben donderdag naar het ziekenhuis geweest en heb weer overactieve eierstokken met cystes erop dus weer een maand over slaan . Ik maak van een zes maanden traject er nu een jaar van. Maar goed met valse follikels kun je niet veel.

Iedereen weer succes en de schouders er weer onder en er tegen aan gaan!

Groetjes Jolien

dag jolien

ik heb afgelopen donderdag een laparoscopie gehad, dit is me erg tegen gevallen .Ze hebben in mn hele onderlichaam verklevingen gevonden , rechter eierstok is dicht, linker is een beetje open .

Ik zou hiermee wel zwanger kunnen worden , maar dat gaat te Lang duren vlgs mn Gyn .Het zaad van nm man is ook wat minder van kwaliteit.😪

ik voel me vandaag goed , maar de uitslag was ook teleurstellend.

wij hebben nog maar 1 optie en dat is ivf.

dat moet ik nog effe verwerken 😪Teleurgesteld in mn eigen lichaam, ik had dit totaal niet verwacht .

Terug
Bovenaan