Beste allen,
Ik ben nieuw hier. Ik ben een vrouw van 32 met een tweede zwangerschapswens. Ik heb een zoontje van 3 wij proberen nu al 2,5 jaar zwanger te worden van de tweede. Helaas gaat het nu niet zo gemakkelijk als de eerste keer. Ik heb bijna 2 jaar geleden een vroege miskraam gehad en daarna gebeurt en helemaal niks meer...gisteren zijn we teruggegaan naar de gyno. Deze heeft voorgesteld een HSG te laten maken en daarna te willen beginnen met extra stimuleren van de eisprong door spuiten van hormonen en IUI. Ik zie hier erg tegen op. Nietzozeer tegen de onderzoeken, maar meer tegen het spuiten. Ik heb het nietzo op naalden en mezelf prikken.
Zijn er andere dames ook hebben meegemaakt dat het bij een tweede of misschien derde zangerschap ineens niet meer wil? Ik krijg vaak te horen dat ik maar blij moet zijn met mijn zoontje, en natuurlijk ben ik dat ook, maar soms vraag ik mij af of hij ooit een keer de grote broer zal zijn....
Ik hoop dat jullie steun en reacties mij kunnen helpen want ik heb het gevoel aan het begin van een achtbaan te staan nu ik de MMM inga...