nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Even weer een berichtje van mij.

Vorige week gesprek gehad met de gyn. En hebben groen licht. Plan is ongewijzigd. Als het raak is, tabletten inbrengen van week 4 t/m 12 en vanaf week 6 fraxodi spuiten. In januari moet ik daar opnieuw bloed voor prikken. Vorige cyclus was 36 dagen en als ie langer wordt dan 42 dagen gaan we weer aan de clomid. Maar deze is weer kort. Ik denk 28 dagen. Van het weekend maar eens testen als de duiveltjes niet komen deze week. We krijgen tot april zelf de tijd. Daarna gaan we weer verdee met de clomid en pregnyl.

Beste allen,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een vrouw van 32 met een tweede zwangerschapswens. Ik heb een zoontje van 3 wij proberen nu al 2,5 jaar zwanger te worden van de tweede. Helaas gaat het nu niet zo gemakkelijk als de eerste keer. Ik heb bijna 2 jaar geleden een vroege miskraam gehad en daarna gebeurt en helemaal niks meer...gisteren zijn we teruggegaan naar de gyno. Deze heeft voorgesteld een HSG te laten maken en daarna te willen beginnen met extra stimuleren van de eisprong door spuiten van hormonen en IUI. Ik zie hier erg tegen op. Nietzozeer tegen de onderzoeken, maar meer tegen het spuiten. Ik heb het nietzo op naalden en mezelf prikken.

Zijn er andere dames ook hebben meegemaakt dat het bij een tweede of misschien derde zangerschap ineens niet meer wil? Ik krijg vaak te horen dat ik maar blij moet zijn met mijn zoontje, en natuurlijk ben ik dat ook, maar soms vraag ik mij af of hij ooit een keer de grote broer zal zijn....

Ik hoop dat jullie steun en reacties mij kunnen helpen want ik heb het gevoel aan het begin van een achtbaan te staan nu ik de MMM inga...

<p style="text-align: left;">@supertje fijn lieverd! Ik ben benieuwd  😊</p>
<p style="text-align: left;">Welkom gebruiker!</p>
<p style="text-align: left;">Wat een verhaal jow en wat flauw hè die opmerkingen dat je maar blij moet zijn met je zoontje typisch mensen die er geen moer van begrijpen....</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop dat ik je kan ondersteunen, ik ben begonnen met iui voor mijn 3e wondertje. ....je zou dus kunnen zeggen dat ik behoorlijk ervaren ben al had ik dat liever niet gewild.....het zelf injecteren valt reuze mee het is eigenlijk een soort insulinepen. Je draait een naald erop draait de pen op de juiste eenheden en druk hem leeg als de naald in je buik zit.</p>
<p style="text-align: left;">Weet je als je graag iets wil dan gaat jou dit ook lukken☺</p>
<p style="text-align: left;">Komt goed en zet hem op!</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Annemarie wij "kennen" elkaar idd al van mijn andere topic. Hoe was het in het ziekenhuis gisteren?

<span style="line-height: 1.5;">Jootje; ik ben gister pas ongesteld geworden van de Provera dus morgen de echo voor de hormonen kuur. Spannend nu gaat het echt beginnen.   Wat je zegt over andere mensen die zomaar ineens zwanger worden is idd erg vervelend en moeilijk te geloven. Ik zie hier in mijn omgeving ook iedereen zo ineens zwanger worden en een hoop ook nog Door de pil heen als je het zo hoort.</span>

Dag dames,

@supertje wat fijn dat jullie weer verder kunnen en een plan hebben. Laten we hopen dat jullie voor april al het geluk aan jullie kant mogen hebben.

@ Annemarie hoe was de meeting gegaan? Al wat groter?

@Gebruiker89 succes met de behandeling dat hij maar succesvol mag zijn. En idd sommige meiden lijken gewoon zwanger te worden van lucht. Nou ja het is hun gegunt en dat het maar gezonde kindjes mogen worden.

@gebruiker met de hele lange nummer reeks ;) ik heb ook mijn eerste zoon gewoon normaal gekregen en toen hij twee werd vonden we het weer een mooie tijd voor een tweede. Hij is nu zes..... Dus ik begrijp je gevoel. Ik probeer in ronde 5 van de IUI te komen maar we hebben een paar enthousiaste eierstokken die door de hormonen overuren draait en dus lege cystes aanmaakte. Dus even pauze en lichaam weer resetten van de hormonen injecties alvorens we weer verder gaan. Het prikken valt mij erg mee. Het is net wat Annemarie ook zegt een zeer simpele pen met een muizenaaldje erop. De enige prik waar ik tegen op zie elke ronde is de prik voor de eisprong. Niet zozeer de prik maar de vloeistof prikt best. Ik doe dan een klein dansje in de keuken als ik hem heb gezet. Mijn zoon kwam de laatste keer toevallig langs sjokken en vroeg zich af wat ik in hemelsnaam aan het doen was. ( dat waren letterlijk zijn woorden in hemelsnaam :). Mijn man heeft al eens voorgesteld of hij die anders moet prikken maar ik hou het liever in eigen hand ook al sta ik vijf minuten moed te verzamelen. Ik heb ontdekt dat als je het koelelement wat bij je spullen van het ziekenhuis huis zit even een goeie minuut op je buik houd totdat het wat gevoelloos is erg helpt. Succes het is niet altijd leuk en soms gewoon vervelend maar we keep our eyes at the price!

Groetjes jootje

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties! PS Ik heb mijn gebruikersnaam aangepast van gebruiker591989 naar Duns, de vorige is gewoon niet zo handig :).

hallo dames

ik heb eindelijk de afspraak binnen van mn intake gesprek IVF .

maandag 14 dec om 14.00 u , heel spannend allemaal .

ik Ben zo blij , dat ik eindelijk verder kom met onze wens .

gr voor de Meiden die Nieuw zijn wens ik ook heel veel succes

Terug
Bovenaan