nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey dames,

@ Annemarie wat balen dat er niets gebeurd!

Ik zit nu zelf te wachten op mijn nod. Had gister al moeten komen maar nog niets .Wel natuurlijk ook getest maar gewoon negatief dus ik zal wel een langere cyclus hebben. Jammer want nu wil ik verder en niet met de feestdagen in de knoei komen en dan weer een ronde over moeten slaan.

Ik werk als paraveterinair dus wel zorg maar niet voor mensen :)

Helaas stoppen we de iui en ook hier baal ik aangezien ze sluiten met kerst.

Ik begon te vloeien vanochtend dus het houdt ff op nu. Dan maar in 2016 een kans creëen om zwanger te worden ...

Wat een gaaf beroep hebben jullie voor gestudeerd mijn schoonzusje heeft daar ook voor geleerd hihi

@ Annemarie balen joh. Dat het volgende jaar maar veel goeds mee mag brengen

Ik ben gelukkig??? gister gaan vloeien en heb gelijk voor vandaag een afspraak kunnen maken en kan morgen weer starten. Alles was weer zoals het hoort gelukkig.

We gaan weer verder.

Fijn weekend!

Hoi dames,

Hier weer een berichtje van mij.

Ik ben weer regelmatig ongesteld geworden sinds de hsg in september. Maar zo terug te lezen is er voor geen van ons nog goed nieuws gekomen.

Wij hebben afgesproken dat als het niet lukt de komende tijd dat we dan rond mijn verjaardag in mei weer terug gaan voor verdere behandeling. Geen idee waar ze mee starten dan.

het geeft wel een soort van rust, om te weten dat we het straks weer ee  beetje uit handen geven.

Inmiddels heb ik Facebook er af gegooid, er kwam bijna elek week een nieuwe zwangere bij, en ik trok het niet meer. Ik vind het zo moeilijk om de dikke buiken om je heen te zien....

Annemarie balen dat je nu met de behandeling moest stoppen. Hopelijk heb je in het nieuwe jaar meer geluk! :)

Hier was vrijdag nog niets te zien op de echo. Mag morgen weer hopelijk groei er dan al een eitje.

Hier nog steeds niets. Ben bang dat het niet aanslaat.. Vrijdag nog een echo (dag 17) dus nog een beetje hoop houden.

Heeft er hier toevallig ook iemand veel eiblaasjes op de eierstokken gehad toen ze begonnen met clomid? Ik heb er erg veel zitten waardoor waarschijnlijk al het hormoon verdeeld moet worden over de eiblaasjes. Ben bang dat het daardoor allemaal niet aanslaat.

Terug
Bovenaan