nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hier even weer een berichtje van mij. Eindelijk staat nu de HSG gepland, natuurlijk  moesten we de cuclus afwachten en ben je spontaan een paar dagen te laat.., maar goed, maandag 21 dec het onderzoek. Ben benieuwd hoe het zal gaan, maar heb goede hoop dat er eigenlijk geen bijzonderheden gevonden gaan worden. Start IUI zal ook hier wel 2016 worden ivm de kerstvakantie..

Gebruiker89: houd moed, hoe moeilijk dat af en toe ook is.

Jammer dat niemand van ons positief nieuws heeft om het jaar goed af te sluiten, maar wie weet komt dat nog?

Hoi meiden,

Hier ook weer slecht nieuws. Ben weer te enthousiast met eiblaasjes maken onder de gonal f en heb er negen aangemaakt en mag dus weer niet door voor de lui. Dit is nu de tweede keer dat ik dit heb. Dus ja gebruiker 89 ik heb er ook last van😖. Ik heb ook al een paar keer bij de uitgangsecho nog cystes gehad en dan mocht ik ook niet verder. Nou het nieuwe jaar moet het worden 2016 staat ook veel leuker op het geboortekaartje dan 2015 😜

@Duns succes met HSG en dat het allemaal maar goed eruit mag zien!

Iedereen een fijne kerst alvast en een goed uiteinde en een vruchtbaar 2016!

<p style="text-align: left;">Hey dames</p>
<p style="text-align: left;">Wat een toestanden hier jammer dat we idd 2015 moeten afsluiten zonder bevruchte eitjes maar 2016 wordt gewoon ons jaar! Ik heb nog steeds geen goed doorgezette menstruatie daar baal ik van want zo schiet het niet op....ook al mag ik in januari pas beginnen ik zou toch even graag goed ongesteld willen worden zodat de boek 'schoon' is.</p>
<p style="text-align: left;">Nog 3 dagen werken en dan heeft deze dame vakantie jeeee ben er aan toe!</p>
<p style="text-align: left;">Tot gauw dames</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Hier ook geen goed nieuws. Begin morgen weer met de Provera om het af te breken. Eind van het jaar weer beginnen met de Clomid 100mg als ik een menstruatie krijg.  Hopelijk slaat deze dosering wel aan.

hoi meiden.. sorry dat ik al een tijdje niks van mij heb laten horen maar zat er even goed doorheen.. de laatste iui heeft niets gedaan en zijn wij gestart in het ivf traject..

ik hou het even kort want vond het niet echt een fijn traject.. ik had 24 follikels dus bijna over stimulatie en dat was ook te voelen.. hieruit hebben ze met de punctie 17 eitjes kunnen krijgen en hiervan zijn er 11 bevrucht.. vorige week dinsdag heb ik een terugplaatsing gehad maar dit ging bijna niet door omdat ik zo pijn had en misselijk.. ik moest bloed prikken en een echo om te kijken of er een embryo terug kon worden geplaatst dit kon dus gelukkig wel.. de hele week niks kunnen en mogen doen.. en volgende week dinsdag de 22e mogen we testen.. we hebben samen besloten wanneer dit allemaal ook niet lukt en de embryo's die in de vriezer liggen op zijn we niet verder gaan omdat dit te veel voor mij was.. ik ben gelukkig dat ik een wonder heb lopen en heb al die ellende voor een nieuwe behandeling niet over omdat ik overal heftig op reageer..

dus hopen we volgende week positief te testen.. :D

Lieve Angel

Weet je al meer?? Ik zit te scrollen op deze site en realiseerde me dat ik vergeten ben te reageren. ..meid ik hoop van harte dat je met deze kerstdagen een positieve test in handen hebt! !

Liefs

Annemarie

Hoi dames,

@angel ik hoop dat je een goeie uitslag heb gekregen op de test.

@gebruiker 89 spannend om te beginnen met de hormonen!

Hier weer ongesteld geworden en morgen weer voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis. Ik denk dat door de overstimulatie er ook weer cyste aanwezig zijn en we weer een maand moeten wachten. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden. Al die hormonen troep steeds spuiten en dan geen behandeling kunnen uitvoeren. We balen als een stekker en ik zit steeds meer te twijfelen of we die laatste twee pogingen gewoon moeten opgeven en door moeten gaan naar ivf. Want ik ben zo straks een half jaar verder zonder een geslaagde iui uitvoering. Maar wel elke maand een gemiste kans. Morgen eerst maar weer even zien.

Terug
Bovenaan