nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey dames!

Jootje dat is idd klote schiet je geen zak mee op...maar ivf dan spuit je ook hormonen en moeten er een hoop eitjes groeien dus als dat nu ook steeds teveel met iui zit je met een soort zelfde probleem...

Ik hoop dat het nu gein eens een keer goed gaat voor je. ..gek is dat ik heb geen ei en jij overstimulatie

<p style="text-align: left;">Godsamme hij maakt gewoon mijn verhaal niet af! !!</p>
<p style="text-align: left;">Gebruiker 89 succes meid!</p>
<p style="text-align: left;">En Jootje jij ook ik ben nog steeds niet fatsoenlijk ongesteld dus ik ken niks. ..</p>

helaas meiden.. op 20 december 2 dagen voordat ik mocht testen werd ik ongesteld.. dus helaas is deze embryo niet blijven zitten.. wat een domper zeg en wist niet dat het zo groot effect zou hebben. ben er een goede week ziek van geweest, wat voelde ik mij ellendig.. morgen moet ik de kliniek bellen en dan hoor ik verder. maar volgens mij moet ik wanneer ik nu weer ongi ben nog een maand wachten voor we met de andere embryo's uit de vriezer verder mogen.. ik zal het wel horen morgen.

voor alle meiden wens ik jullie een super vruchtbaar 2016 en hopen op een goede afloop..

-X-

Wat balen angel! Weet je ondertussen al wat er nu verder gaat gebeuren?

Jootje; hoe was het bij jou in het zkh? Hopelijk geen cyste?

Annemarie; ben je ondertussen al normaal ongesteld geworden?

Hey gebruiker89!

Nee echt heftig ben ik het niet geweest dus nu wel het ziekenhuis wachten tot mijn volgende cyclus aandiend en sla dat te lang duurt moet ik even bellen.....

Dus schiet nu weer een maand bij in helaas.

Angel wat een ontzettend rotnieuws naar meid maar geef de hoop niet hoop! ! Het gaat jou vast lukken 2016 is net begonnen

Hoi dames

Ik start vandaag weer met spuiten morgen eerste uitgangsecho en dan pas weer eerste week van februari verwacht ik voor folikel meting. .

Vrijdag precies optijd ongesteld geworden ben ik erg blij mee!

Gisteren op kraamvisite geweest jeetje wat heerlijk zo'n kleintje vasthouden...

Ik gun jullie allemaal een zwangerschap in 2016!!!!

Groetjes

Liefs

Annemarie

Hallo dames,

Ik ben nieuw in jullie groep, maar ken sowieso gebruiker 89 vanuit andere groepen. Ik heb net mijn naam veranderd van gebruiker551420.

Waar ik eerder veel steun heb ervaren vanuit dit forum vond ik het de laatste tijd lastig om in de groepen waar ik in schreef berichten te lezen over vrouwen die zwanger worden inplanden e.d.

Ik besefte mij dat ik jaloers was op hun onbevangenheid, en besefte mij toen dat het tijd werd om naar een andere groep te gaan.. Deze groep :D

Ik ben nu ongeveer 8 maanden van de pil en vanaf dag 1 is mijn cyclus ernstig van slag. In het begin had ik peroiden van 8 weken ofzo zonder menstruatie maar sinds oktober ben ik het bijna continu.

In de kerstvakantie ben ik naar de gyn geweest en heb verschillende onderzoeken gehad waar allemaal niets uit kwam. Het enige dat de gyn zag was dat er te veel nog niet rijpe eitjes (10a12) aan beide kanten zaten. Ze dacht daarom aan PCOS ookal pas de menstruatie er niet bij, maar dat kwam dus niet uit de bloedtesten.

Ik heb toen een kuur van 10 dagen provera gehad in de hoop daarna weer een gewone cyclus te krijgen. Maar werd helaas al 9dagen daarna weer ongesteld en dat gaat nu alweer bijna een week door... Volgens de gyn niet normaal en word nu toch maar doorgestuurd naar de fertiliteitsafdeling in de hoop dat ze mij daar al wel willen behandelen aangezien ik nog geen jaar van de pil ben.

Heeft iemand iets van symptomen die op dat van mij lijken??

Iedereen in ieder geval heel veel succes!!!!

Terug
Bovenaan