Hallo dames,
Ik ben nieuw in jullie groep, maar ken sowieso gebruiker 89 vanuit andere groepen. Ik heb net mijn naam veranderd van gebruiker551420.
Waar ik eerder veel steun heb ervaren vanuit dit forum vond ik het de laatste tijd lastig om in de groepen waar ik in schreef berichten te lezen over vrouwen die zwanger worden inplanden e.d.
Ik besefte mij dat ik jaloers was op hun onbevangenheid, en besefte mij toen dat het tijd werd om naar een andere groep te gaan.. Deze groep
Ik ben nu ongeveer 8 maanden van de pil en vanaf dag 1 is mijn cyclus ernstig van slag. In het begin had ik peroiden van 8 weken ofzo zonder menstruatie maar sinds oktober ben ik het bijna continu.
In de kerstvakantie ben ik naar de gyn geweest en heb verschillende onderzoeken gehad waar allemaal niets uit kwam. Het enige dat de gyn zag was dat er te veel nog niet rijpe eitjes (10a12) aan beide kanten zaten. Ze dacht daarom aan PCOS ookal pas de menstruatie er niet bij, maar dat kwam dus niet uit de bloedtesten.
Ik heb toen een kuur van 10 dagen provera gehad in de hoop daarna weer een gewone cyclus te krijgen. Maar werd helaas al 9dagen daarna weer ongesteld en dat gaat nu alweer bijna een week door... Volgens de gyn niet normaal en word nu toch maar doorgestuurd naar de fertiliteitsafdeling in de hoop dat ze mij daar al wel willen behandelen aangezien ik nog geen jaar van de pil ben.
Heeft iemand iets van symptomen die op dat van mij lijken??
Iedereen in ieder geval heel veel succes!!!!