nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik ben er ook weer even een tijdje afwezig geweest. Heb er weer een kuur Provera opzitten en verwacht een deze dagen ongesteld te worden. Dan over op de laatste dosering Clomid. Verwacht er niet te veel van omdat de rest ook niet aansloeg. Waarschijnlijk over op spuiten volgende maand.

Annemarie fijn dat je weer met je nieuwe ronde bent begonnen!

Eefje weet je al wanneer je naar de fertiliteit ass toe mag?

Ik ben hier ook even niet zo actief. Mogen in Aprik pas verder met behandelingen door die 2 miskramen. Belachelijk. Zijn nu ruim 3 jaar bezig en staan met lege handen en geen hulp omdat je 2 keer wel zwanger bent geworden. (Na 2,5 jaar!)

Zet hem op meiden! Met alle rotzooi die je in je lichaam moet proppen, alle echo's enz. Hoop dat jullie allemaal in 2016 zwanger mogen worden.

Dit zal mijn laatste berichtje zijn op dit blog. Wat een narigheid lees ik allemaal sinds mijn laatste bericht. De beste tip die ik hier heb gekregen is houdt moed en keep your eyes on the price...

2016 is voor mij wel goed begonnen. Wij waren aan het wachten op het ongi worden, zodat we de start van de IUI konden plannen, maar dit bleek niet nodig. We zijn namelijk op de valreep toch nog spontaan zwanger geworden na de HSG. Ik vind dit erg lastig om jullie dit te moeten vertellen, omdat ik weet hoe zeer het kan doen als er weer iemand zwanger is en jij niet... Ik hoop zo dat jullie ook in 2016 zwanger mogen raken!

Gefeliciteerd duns toch erg fijn om te lezen dat er wel geluk gegund is voor jullie ☺

Geniet lekker van je zwangerschap en hopelijk sluiten we aan bij je zo snel mogelijk

Verdorie hij kapt weer mijn verhaal af stom gezeur!

Supertje ik vind het ook stom dat ze die beslissing hebben gemaakt en hoop dat je snel mag aansluiten!

Ik ben weer bezig met iui 2 gisteren nog niks te zien woensdag mag ik weer.

Groetjes

Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum, Ik heet Kim en ben 25 jaar en wij zijn nu “pas” 12 maanden bezig om zwanger te worden, nadat ik gestopt was met de pil werd ik niet ongesteld, dat een half jaar lang. Ik ben toen gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis omdat er iets niet goed kan zitten als je na een half jaar nog niet ongesteld bent. Nu blijkt dat ik een stoornis heb in mijn hormoonsysteem ( heb geen pcos), Heb net 6 rondes Clomid gebruikt waarvan er 4 tot een eisprong hebben geleid, helaas niet zwanger, Alleen de bijwerkingen van clomid werden steeds erger. Hebben toen besloten over te stappen op Gonal F, dit word vandaag de 6e dag spuiten, heb vrijdag de eerste fm, zelf ben ik best wel blij mee dat we zijn overgestapt omdat ik hier meer positieve dingen over hoor, heeft iemand hier ervaring mee?

Het DunS gefeliciteerd. Het is wel fijn om te lezen dat mensen uiteindelijk ook wel zwanger worden, hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest?

Kimmetje B fijn dat je over bent gestapt, heb je daar minder bijwerkingen van?

gebruikertje 89 zijn er ook een aantal behandelingen die je eerst door moet voordat je naar een andere vorm mag?

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat we 26 februari naar de fertiliteitsafdeling mogen. Ben heel erg benieuwd.

We hebben er een lijst met vragen bij gekregen waar ook dingen over mijn geschiedenis, die van mijn moeder en familie wordt gevraagd. Alleen weet ik niet op alles een antwoord. We hebben er voor gekozen om onze familie niet in te lichten dat we überhaupt bezig zijn omdat we niet weten of we daar echt steun uit gaan halen. Niet dat ze ons niet op hun manier willen en zullen steunen, maar meer dat we er zelf weinig steun uit halen. Maar nu kan ik het ze dus niet vragen. Hoe zijn jullie hier mee om gegaan, en ontvangen jullie veel steun uit familie?

Succes allemaal weer!!

Terug
Bovenaan