nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hey dames!

Annemarie 34 jeetje wat naar, zo de boel op de hobbel... Geen pijl op te trekken... Idd dat het allemaal voor een mooi doel is.

Gebruiker 89 we zijn nu een jaar bezig. Kan er zelf nog niet bij, het jaar is om gevlogen! Als ik weer boven de 40 dagen kom dan moet ik terug naar het ziekenhuis, geen idee wat dan het plan is.

Op dit moment zijn we een weekje op vakantie. Die had in januari al moeten plaats vinden maar met akte echo's is die steeds uitgesteld. De eerste echte bijkomen vakantie in twee jaar... En dus had ik mezelf echt voorgenomen om niet met bepaalde dingen bezig te gaan. Ik moest namelijk ergens de afgelopen week ongesteld worden. Maar omdat ik nog maar 1 gewone cyclus heb gehad heb ik geen idee waneer dat precies zou moeten zijn. Zit nu op dag 34... En geen symptomen die er op lijken dat ik vandaag ongesteld ga worden. Wel voel ik me al een paar dagen niet helemaal top. Last van mijn maag en met vlagen beetje misselijk. Maar ik weet niet of dat mijzelf iets aanpraten is of zo... Hoop eigenlijk elke ochtend gewoon ongesteld te zijn, dan weten we dat ook weer. Maar als ik dat woensdag nog niet ben, dan gaan we naar huis, dan toch maar eens testen. En of....  Of mijn cyclus is weer lekker lang aan het worden...

Gebruiker 89 dat is idd ook de omgeving waar wij naar aan het kijken waren... wij zijn twee jaar terug naar bali geweest en heen reis en lange (4 dagen)  overstap gedaan in dubai, dat kan met Emirates. En dat was de beste vakantie die wij ooit hebben gemaakt. Vooral de Gili eilanden zijn echt hemels! Ik zit nu idd een beetje te kijken naar Mauritius of Tanzania /zanzibar. Maar daar heb je natuurlijk naast zika ook nog allerlei andere ziektes die je als zwangere ook echt niet op wil lopen. En daarnaast is daar nu nog geen zika maar tegen die tijd weet je het niet... Lijkt echt overal te komen... Lastig luxe probleem zeg maar!

Okey hou jullie op de hoogte de komende week..

Succes weer iedereen!

Annemarie pff wat balen allemaal. De vorige ronde is dus ook niets meer geworden? Had je nog wel een groeiend eitje gehad?

Eefje wij zijn ook alweer een jaar verder pff is idd ook best snel gevlogen. Maar echt rot een jaar lang zonder eisprong hier..

Geniet jij lekker van je vakantie! En probeer er niet zoveel mee bezig te zijn. :) ben benieuwd wat deze ronde bij je gaat doen.

En wat betreft de zika het is echt heel lastig! Hier ook nog heel erg in twijfel voor de zomer vakantie. Zal waarschijnlijk toch maar europa worden.

@ hier; inmiddels op cd 29. Vrijdag leek er eindelijk een eitje te zitten van 10/11 mm!  Dus ik mag morgen terug om te kijken of die is gegroeid. Spuit inmiddels ook al 125ie.. bij geen groei zeer waarschijnlijk alsnog afbreken. Anders word het gewoon een hele lange cyclus.

Okey de vakantie is bijna voorbij en ik kon niet langer wachten dus maar maar een apotheek gewandeld voor een test. Heb een clearblue plus test gedaan (bij terug komst zei mijn vriend direct waarom heb je er geen twee gekocht...)  maar nou komt er echt een mega licht streepje verticaal....! Wat moet ik daar nou weer mee.... Mijn vriend zegt streepje is streepje, maar ik durf eigenlijk niet zo te denken... Dus gaan we waarschijnlijk straks nog maar eentje kopen, of twee :D

Arggggg....

Spannend Eefje!  Morgen nog maar een test doen dan voor de zekerheid!

@ hier ik ben inmiddels opgehoogd naar 150ie het eitje was niet verder gegroeid gisteren. Vrijdag weer echo en gesprek hoe we verder gaan.

Spannend eefje!! Een plusje dus gefeliciteerd dan maar voorzichtig!!

Gebruiker89 nope iedere keer groeit er niets of missen ze dat het eitje ineens hard groeit. Afgelopen keer ook een cancel op cyclus dag 23 ook op dag 22 een eitje van 11 mm wat leek te groeien naar ermee stopte. ..

Vandaag eerste meting want vorige week telde eigenlijk niet mee (raar verhaal ik was al ongesteld vanaf 24 april maar op 1 mei brak de boel pas echt goed los vandaar heb ik dus ruim een week gespoten terwijl dat nog nirt de bedoeling was) vandaag zagen ze 2 eitjes van 10.8 mm dus vrijdag terug in de hoop dat ik dan in ieder geval 1 eitje heb die verder gegroeid is! Ik spuit officieel 150 eh maar ik spuit zelf 187.5 eh ze zijn mij veel te voorzichtig dus ik doe er een schepje bovenop....

Dit heb ik altijd al gedaan ook voordat ik zwanger raakte van mijn jongste dochter en dat heeft wel geleid tot een zwangerschap uiteindelijk wij zijn inmiddels ook gewoon experts als het gaat om dit....

Nou fingers crossed! !!

Eefjeeeee ik ben nieuwsgierig vertelll

Liefs

Okey.... We zijn nog behoorlijk in shock... Maar ik heb nu zo'n digitale test gedaan, eentje die echt zegt of je zwanger bent of niet. Geen getwijfel over een streepje! En het stond er nu echt... Twee keer getest, twee keer het zelfde. ZWANGER 1 tot 2 weken!!! Het is dus allemaal nog super pril... Kunnen het beide nog niet echt bevatten... Bijna exact een jaar nadat ik ben gestopt met de pil.

Gebruiker 89 ik duim voor jou voor morgen. Dat het eitje heeft doorgezet.

En Annemarie voor jou eigenlijk het zelfde! Bizar dat je ondertussen idd gewoon deskundige wordt. Jij voelt daarnaast ook nog wat het met jou doet en wat jij denkt nodig te zijn dus blijf daar echt naar luisteren! Zeker als jou dat al tot een prachtig kindje heeft geleid!

En dat dit ook snel voor jullie mag komen. Vind jullie allemaal echt onwijs sterk. Er gebeurd zoveel in jullie lichamen en dat is zwaar, maar jullie gaan er voor en dat vind ik zo sterk! Echt alle respect..

Vind de komende periode denk ik wel met zo spannend als het hele ziekenhuis traject, blijft het zitten... Gaat alles goed... Maar ik heb wel besloten dat ik echt wil gaan genieten. Wij weten als geen ander nu dat het zo iets bijzonders is en dat wil ik niet verpesten door me gek te maken met zorgen..

Liefs voor jullie! En bedankt voor de steun!

Eefje gefeliciteerd meid!

Annemarie pff wat een gedoe met die niet groeiende eitje zeg!

Hopelijk voor jou morgen ook een gegroeid eitje! Spuit je echt zoveel meer als dat je zou moeten? Word jij niet steeds met 25 opgehoogd per week bij geen groei? Ik namelijk wel. Behalve de eerste dosis die is 10 dagen.

Ik heb morgen ook gesprek en controle.. spannend

Terug
Bovenaan