nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Om te mogen beginnen met iui moesten ze bij mij eerst zeker zijn dat mijn eileiders vrij waren en of er geen verklevingen waren...

Verklevingen waren er wel en die hebben ze weggehaald...

Nu afwachten tot de follikelmeting volgende week donderdag...

Zie er wel een beetje tegenop om mezelf te moeten prikken als het tijd is om m'n eitje te laten springen, maar dat zal wel wennen na een paar keer. (Hoop stiekem dat het maar 1 keer nodig is natuurlijk)

Oké ik heb al die testen nog niet gehad. Wij moesten het eerst 6 mnd zelf proberen met hormonen daarna over op iui omdat het zaad redelijk is! Maar goed die 6 mnd zelf proberen moet nog steeds ingaan omdat ik steeds geen groeiende eitjes heb pff!

Moet je pregnyl of ovitrelle spuiten? Ik spuit zelf gonal f hormonen en heb ovitrelle liggen voor de eisprong dat zijn dezelfde 2 super makkelijke kant en klare pennen! Pregnyl is zelf mengen dacht ik? Krijg je geen prik instructie? Die had ik ook en duurde bij mij ook echt 5 a 10 min voordat ik de prik durfde te zetten haha! Maar je voelt er echt niets of weinig van! Voor mij is het heel gewoon op dagelijks te doen! ;-)

Ik heb pregnyl liggen, heb wel prikinstructie gehad en moet inderdaad zelf mengen...

heb nog nooit zelf geprikt en het zal vast wel meevallen haha maar blijf het maar een spannend idee vinden...

Wij zijn al anderhalf jaar bezig, na berekeningen hebben we maar 23% kans om op de normale manier zwanger te raken vandaar dat we nu eindelijk met iui gaan beginnen...

Hey dames,

Hier is het een tijdje stil geweest.

Na een achtbaan van dingen zijn we opeens van operatie en hormonen naar gezond en er weer gewoon voor gaan gegaan!

Voor het eerst sinds het stoppen met de pil (nu een jaar geleden) heb ik vorige maand voor het eerst een gewone cyclus gehad. Vanaf nu moeten we er dus weer gewoon zelf voor gaan. Tenzij het over een jaar nog niet gelukt is. Of de cyclus weer langer wordt dan 40 dagen.

Heb om te kijken of deze cyclus ook weer gewoon was heb ik geprobeerd het met ovulatie testen te controleren maar daar kwam helemaal niets uit...

Dus nu maar gewoon afwachten... Mijn lijf voelt nu in ieder geval voor het eerst in een jaar weer rustig, dus dat voelt al heel fijn.

Volgende week een weekje weg met mijn vriend even bijkomen van de afgelopen tijd en daarna op zoek naar een zika vrije gave huwelijksreis.

Ik hoop dat het bij jullie allemaal te doen is. Zeker het spuiten lijkt me heel heftig! Heb het bij mijn zus gezien en dat doet heel veel met je lichaam en psyche.

Hoop dat het allemaal snel voor jullie tot een positief resultaat leid!

Hey Eefje,

Zit je al lang in deze ronde? Balen dat je met de ovu testen nog niets hebt gevonden! Als de rondes langer al 40 dagen worden ga je dan wel met clomid starten?

Ik ben ook opzoek naar een zika vrije vakantie. Hebben jullie al enig idee waarheen? Huwelijks reis moet natuurlijk extra mooi worden! Wij willen ook graag nog een x ver weg maar kom er nog niet echt uit. Richting dubai, bali, Mauritius of? Pff lastig hoor met dat virus wij wilde eigenlijk naar miami of dominicaanse Republiek of Mexico.

Hey dames

Ook hier even stil geweest. Op dit moment ben ik al 14 dagen ongesteld en spuit ik 150 eh. Vrijdag zout dag 13 zijn maar pas op 1 mei brak de menstruatie echt goed door dus de arts zei al dat we gewoon vrijdag als dag 4 of 5 beschouwen.

Stom want ik spuit al vanaf 26 april...nu hoef ik me pas vrijdag 10 mei te melden ook niet handig want dat is dan al dag 12 ik vind het allemaal zo gek weer! !!

Laten we hopen dat er iets positiefs uit komt!

Alles goed met iedereen?

Groetjes

Terug
Bovenaan