nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Hoi hoi, ik ben helemaal vers op het forum...

anderhalf jaar geleden gestopt met de pil om voor ons eerste kindje te gaan, vandaag aan mijn eerste ronde clomid begonnen als voorbereiding op iui. (Uiteraard na de hele molen onderzoeken en een laparoscopie)

Ik heb een lichte vorm van pcos en manlief iets verminderd vruchtbaar.

Op naar de spannende tijden, over een week gaan we voor een follikel meting en dan hopelijk snel de eerste iui...

Liefs kim

Om te controleren of mijn eileiders vrij waren en of er geen verklevingen waren... eileiders zijn gelukkig vrij maar er zijn wel wat verklevingen weggehaald.

Nu dus helemaal klaar voor de iui...

Oké dus jij hebt al een hsg en operatie gehad!

Was er benieuwd naar omdat ik miss ook word geopereerd (leo) als deze ronde niet aanslaat. Maar jij hebt een andere operatie gehad. :)

Ik heb geen hsg gehad, bij mij hebben ze blauwe vloeistof via de baarmoeder door de eileiders gespoten en dat zien ze er via de laparoscopie uitlopen in de buikholte. 

Net even anders haha, op die manier konden ze meteen naar verklevingen kijken.

Hsg is altijd met contrastvloeistof en röntgenfoto's ☺ bij mij is een gewone laparoscopie gedaan en met blauwe vloeistof door laten lopen, hebben ze helaas geen aparte naam voor...

had liever hsg gehad omdat ze dan niet hoeven te opereren,  ben heel rottig uit de narcose gekomen en het litteken in m'n navel is ook niet heel erg mooi geworden.

Maar goed, ik heb er alles voor over en wat is nou een littekentje

Het litteken trekt vast nog wel weg! Ik wil ook gaan vragen als ik moet worden geopereerd om gelijk onder narcose de hsg te doen. Schijnt nogal pijnlijk te zijn als je het zo laat doen. Zijn mijn eileiders ook gelijk getest en hoeft dat miss later niet meer te gebeuren. :)

Annemarie hoe was jou echo vandaag? Ik duim voor je!!

Terug
Bovenaan