Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ste heel veel sterkte! Wat ontzettend k*t
Feyre ik heb bij beide zwangerschappen en boek bijgehouden met foto's en verhalen. Nadeel: bij de eerste ben je heel fanatiek en bij alle volgende kinderen moet je het ook doen (vind ik).
Vandaag Nod verwacht niks want ook geen spotting vooraf gehad. Zou het dan toch?! ?

Thanks voor jullie antwoorden! Ja dwaallichtje bij ons hetzelfde hoor, dat maakt het toch een beetje een moetje in die vruchtbare dagen.
Ben nieuw in het wereldje van het temperaturen en ik baal dat rond heel het zwanger worden er niet een groot boek met regels is van zo en zo zit het. Nee helaas het is toch gokken en geluk hebben.

Sterkte Ste!! Zelfs week als je vorige zwangerschap? Geloof dat je in je 5de week zat nu? 
Ju81. Ja ik had ook een zwangerschapsboek gemaakt bij de 1ste, elke zoveel weken een buukfoto en echo foto's, bevalling en tot een jaar na geboorte foto's van mijn zoontje. Bij de 2de "moest" ik dat ook natuurlijk maar daar liep ik idd al achter de feiten aan. Je hebt ook minder tijd. Bij de 2de wil ik het uiteraard ook doen dus hou me daar wel aan. Al zal het iets langer duren voor hij af is...moest en zou haha. 
Bij de eerste had ik ook een schriftje bijgehouden met alles wat ik voelde tijdens de zwangerschap en de controle afspraken, vertelmodus zeg maar. 2de niet hoor, ik deed er niets mee en was alleen maar door mijn hormonen dat ik zo sentimenteel boekje bijhield hihi. Niks voor mij. 
Feyre, leuk dat we zo gelijk op lopen!(behalve onze NOD)  Ook ik vandaag 5dpo. En 37.1 na 2 dagen 37.0. Voel verder weinig, is ook wel erg vroeg. Veel is t wijten aan vermoeidheid omdat je er zo mee bezig ben of gewoon wat darmen die prikken. Zelf ben ik nog steeds ziek dus voel alles behalve een evt. Zwangerschap ??. Mijn tepels steken behoorlijk uit haha dat wel. Dus goede dikke BH is hier wel verstandig ?. Altijd periode na eisprong. 
Geen bloedverlies Meer, was ook maar een haarvaatje hoor, bijna niet te zien maar ja...slipturen he ;)
Voor de nieuwe...naam kwijt. Welkom! Ik moet ook tot de 16de wachten. Ik was al zo alleen ;)  

Terug
Bovenaan