Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wat vreselijk Ste?
 Wat n horror spiraal verhalen. Heb er ook 2x 1 gehad, bij de 1e was ik vrij jong 18jr, dit omdat ik de pil vaak vergat ? dit ging heel goed maar enkele x menstruatie, de 2e 23jr vreselijk super vaak n soort doorbraakbloeding, toen ik na 1jr terug gegaan om te zeggen dat ik m eruit wilde zei ze dat ik dat beter had kunnen zeggen van die bloedingen. Voel me daar nog steeds wel S wat onzeker over en hoop dat alles oké is in Mn lichaam, maar denk dat t wel goed zit, die 1e x zwanger worden was goed en snel gelopen alleen was t met t kind niet goed maar dat staat weer los van mijn lichaam. Toch blijft t n beetje spoken he. 

Ik heb deze morgen gebeld. We moesten  vandaag gaan om nog eens bloed te prikken om te zien hoe het evolueerde. Ze gaan kijken of de waarden sinds vorige week al dan niet gestegen zijn en dan wat de oorzaak zou kunnen zijn. Is al de tweede keer vorige keer bij 4 weken nu 5weken. Heb gewoon geen zin om mijn bed uit te komen. 
Mijn vriend gaat er makkelijker over. Ik moet op mijn tanden bijten. Het zal wel eens lukken. Ik denk dat hij niet goed beseft wat dit met mij doet. Hij heeft al 3 kinderen. 
Jullie zijn allemaal zo lief. Danku

Stevie welkom leuk dat je je erbij komt! ik heb je NOD op de lijst gezet. ik zal dalijk een nieuwe posten.
Citrus zeker leuk vind het toch wel fijn met mensen samen te lopen enne mijn NOD kan ook de 17e zijn. vorige maand naar schatting was me cyclus 26 dagen dus heb hem ruim genomen omdat ik niet zeker weet wat me cyclus is en je hebt Empee ook met 16e NOD.
ElsieJoy jeetje jij ook al zo'n horror verhaal. dat je moet menstrueren met plaatsen is overigens bs. 1e keer wel gedaan bij plaatsing 2e vroeg ik het toen zei de HA oh nee hoor de menstruatie is alleen voor het meer glijden en je bmm zou iets meer open staan maar het kan dus ook prima buiten om. ik was ook niet ongesteld tijdens het plaasten.
Kershje ik had bij de 1e direct geen last meer van bloedingen bij de 2e heeft dat zeker 6 maanden aangehouden met zo nu en dan spotting. ik had de mirena dus me menstruatie kon uitblijven maar wel degelijk ook gewoon elke maand komen. er staat ook 6 maanden voor om je lichaam te laten wennen. plaatsen van de 2e voelde ik ook niet... bij de eerste wel xD ben wel blij dat dat ding eruit is. me man voelde hem niet tijdens de seks wat dus verklaart want de touwtjes zaten naar binnen xD maar je vraagt je toch af zit ie er dan nog... zo niet wat is er dan mis met me cyclus want had dus na die 6 maanden helemaal geen menstruatie meer! die dingen maken je onzeker en zeker als ze met verwijderen hem niet kunnen vinden.
over het boek even algemeen naar de meiden die reageerde XD ik maak hem ook online heb een programma en daar sla ik het bestand telkens in op. voor nu me ijk momenten dus het verwijderen spiraal, de eisprong, menstruatie maar ook me stappen die ik heb ondernomen om de kans te vergroten aka dietiek afspraak etc. ik wil de foto's wel zelf plakken dat geeft voor mij toch het gevoel dat het echter is. moeilijk uit te leggen maar ik wou eerst alles handgeschreven doen in een bujo (bullet journal) maar merkte dak daar niet creatief genoeg voor ben, lelijk handschrift heb en te lui xD dus dan maar digitaal met een handgeschreven font maar wel de versieringen erin plakken zodat het wel dat gevoel krijgt zeg maar.
nog even wat anders. ik ben de afgelopen dagen wat meer emotioneel soms denk ik na over dingen en dan kan ik wel janken xD we zijn nu ook officieel in de rechtbank molen gekomen voor me stiefdochter. de hex heeft de brief van de advocaat genegeerd dus het wordt een rechtzaak om de kleine meid meer te hebben als maar 4 dagen in de maand. ik wil de brief zelf zo duidelijk mogelijk hebben naar de rechtbank dus waren wel wat extra dingen die in de brief moesten en net opzoek moeten naar bepaalde ondertekende brieven... manlief aan het werk mar goed ik kwam dus nog foto's tegen op de pc van zijn ex en dan wordt ik toch een beetje boos. vraag je af waroom bewaard ie dit het is niet alsof zijn dochter er ook op staat. miss gewopon vergeten? ik heb letterlijk alle foto's van me ex verwijderd wou gewoon niet meer in aanmerking komen. ik weet dat me man een hekel heeft anqa z'n ex dus maak me daar ook geen zorgen om maar meer de gedachte waarom en dan moet ik hem dit vragen ja of nee. en dan wordt ik weer jaloers ga ik doordenken met dat mens heeft ie wel een kind (niks tegenover haar schat van een kind en houd zielsveel van der) maar met dat vreselijke lelijke mens heeft ie een kind en met mij niet... en dan kan ik wel weer janken.
sorry voor me gezeur hoor meiden! moest dit echt even kwijt

Sté ik vind dit zo naar voor je en ik snap je helemaal. naja ik heb geen miskramen gehad maar betreft je vriend. hij heeft al kinderen net als mijn man ook een kind heeft. en je wilt zo graag samen een kindje! voor mannen is het vaak toch anders, denken anders ofzo... ik hoop zo voor je dat ze de oorzaak kunnen achterhalen en je snel een blijvende zwangerschap hebt! 

Leuk dankjewel!

feyre: ik ken het van een vorige relatie. Heel vervelend om te zien maar ik kreeg toen het antwoord dat zij ook samen een verleden hebben gehad. Helemaal waar natuurlijk! En ik denk dat mannen daar toch heel anders over denken dan vrouwen. Zou het proberen los te laten, als je erover begint ben je misschien de jaloerse vrouw en heb je een minder gezellige avond erdoor! Hopelijk kun je het wat los laten!

Stevie dank je, meeste wat zeer doet is dat het in een map genaamd "foto's gezin" staat en dat is zij natuurlijk allang niet meer dat ben ik wat er voornamelijk instaat zijn vakantie foto's en 2 foto's van toen zijn dochter net geboren was maar dus ook genoeg foto's van haar alleen dan denk ik tjah die bekijk je toch nooit meer dus waarom houden. ik weet dat ze een verleden hebben gehad maar hij kan haar nu niet meer uitstaan en dan snap ik gewoon niet waarom je dan wel foto's van der hebt

Helemaal mee eens natuurlijk, ik zou er precies zo over denken. Uiteraard kun je het bij hem neerleggen, ik weet natuurlijk niet hoe jou man is dus misschien snapt hij het ook wel en haalt hij ze er af. Het zou alleen zonde zijn dat er onenigheid komt door de ex.
hoop voor je dat hij ze per direct eraf gooit ?

Ste wat vreselijk naar voor je :( wij hebben vorig jaar een miskraam gehad bij 9 weken... en dat gevoel is gewoon vreselijk... mannen kunnen er op de 1 of andere manier makkelijker overheen stappen en je voelt je dan zo vreselijk alleen :( ik hoop dat je iemand hebt waarmee je kan praten, want dat helpt echt, in mijn geval had mijn tante dit ook mee gemaakt en zij stond echt meteen voor me klaar, omdat zij zich ook zo eenzaam en alleen had gevoeld en dat heeft mij toen echt enorm geholpen!

Hier verder overigens nog steeds geen menstruatie te bekennen, dus morgen nog maar een keertje testen, fingers crossed

Terug
Bovenaan