Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Stevie ja ga het gewoon bespreken. zijn ex is ontrouw geweest toen hun dochter net een jaar was. en zij kan niks in normaal overleg doen en doet alles om me man tegen te zitten. dreugt ook met zijn dochter etc. vandaar de rechtzaak want zij wilt niet meewerken en volgens haar hadden we het haar moeten zeggen dat we gingen trouwen want het veranderd mijn stiefdochters leven. dikke bs natuurlijk want we wonen al langere tijd samen dus er veranderd niks behalve dat ik op papier haar stiefmoeder ben en dat ik een picht heb haar op te voeden en financieel te onderstuenen. rechten heb ik niet over haar. dus zij is gewoon pissig dat we niets gemeld hebben en gebruikt haar dochter dus tegen me man. ze kan niet zo goed hendelen dat ze de macht verliest ook over haar dochter zo praat ze dingen in haar hoofd en dat is zo jammer meissie is 3 1/2.... hij kan zijn ex niet uitstaan noemt er ook hex xD 
om deze reden hebben we ook gezegd gewoon eerlijk te zijn en als iets dwars zit gewoon te vvertellen/vragen dus dat ga ik doen. hij weet hoe ik ben zo waren er ook nog spullen in huis die hij al had met haar (wonen in het huis waar die met zn ex heeft gewoond) en dat vind ik gewoon geen fijn gevoel dus zijn stap voor stap alles aan het aanpassen naar onze smaak, moet ook voor mij thuis voelen.
Ambibambi fijn! hopelijk snel een knaltest voor je en kan je met een doel oefenen ;P

ElsieJoy oh ik heb ook het idee dat ie het niet meer weet hoor xD hij kijkt er volgens mij niet zo vaak. maar hij is niet de beroerdste om ze te verwijderen want hij zou het bij mij ook niet leuk vinden als hij fotos van me ex tegen kwam. ik heb alles op een externe schijf staan geordened dus heb alles zo weggegooid toen en van FB verwijderd. is een ex mogen wel een verleden hebben maar hoef er niet aan herrinnerd te worden.
over de rechtzaak ja lees maar het stukje wat ik hierboven heb geschreven. dan lees je hoe haar persoonlijkheid is. het is zeker jammer maar ze was gewaarschuwd. ze wou meewerken en hadden onofficieel via de mail akkoord op 2 dagen tot ze via via hoorde dat we getrouwd waren en toen trok ze het in.
haar gedachte we schrikken en bieden excuses aan maar die tijd is geweest. met beetje pushen van mijn kant gelijk naar de advocaat gegaan. en nu heeft ze haar eigen graf gegraven want we zouden voor haar omdat het financieel niet uitkwam (juist ja het draait alleen maar om geld voor haar!) alementatie niet laten herberekenen en nu wordt dat wel gedaan en hebben we co-ouderschap ingezet ipv 2 dagen en de advocaat ziet een grote kans dat wat we willen gaat slagen!

Annap hoe is het met jou? Jouw nod was gisteren toch? 
ElsieJoy jij hebt jouw NOD tegelijk met mij morgen toch?
Ste is er nog een kans dat alles oke is na deze heftige bloeding? Ik denk aan je meis! Probeer er toch goed over te blijven praten met je partner. Het is een moeilijke tijd en het is fijn om je verdreit kwijt te kunnen. 

Wat een boel pagina’s erbij in een ochtend !
Ste wat verschrikkelijk ! Ik denk aan je en laat je zelf maar even lekker gaan. Ik hoop dat het ergens toch nog goed zit voor je, veel sterkte !?
Feyre jeetje wat een verhalen over de hex brr.. Hoop dat jullie snel goed nieuws hebben betreft de rechtzaak.
Niemand vandaag NOD? Nou ik kan de onzekerheid niet meer aan tot nu toe nog steeds ! licht bruine afscheiding en lichte krampjes en steekjes soms.. zal echt de menstrutie wel zijn, kom dan maar gewoon door heb ik het gehad ?

FlowerS ja we kletsen wat af xD en ja ze is vreselijk hebben nu alles weer op schrift ook overdrachten omdat we haar gewoon niet vertrouwen en dan hebben we alles zwart op wit en hoeven we haar niet meer te spreken. ze probeerd ook altijd naar binnen te komen en dan blijft ze dik 30 tot 45 min hangen....
Nope geen NOD vandaag morgen 2. en jij nog 4 dagen volhouden! miss blijft het wel uit en kan je testen :D
sorry overigens voor de lange verhalen! moest echt even me frustratie kwijt maar ben wel blij dat de rechtzaak nu gestart gaat worden. we wisten dat het ging gebeuren want ze zou niet akkoord gaan maar had niet verwacht dat ze gewoon de brief zou negeren. ze had 2 weken de tijd om te reageren en die zijn nu voorbij.

Terug
Bovenaan