Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jeetje mina, wat een verhalen erbij zeg. Niet te doen om alles te lezen hihi.
Een warm welkom aan alle nieuwe mensen!
Ik ben ondanks het gevoel vanmorgen nog niet ongesteld geworden!

Maar Sté wat vreselijk zeg.. heel veel sterkte!

Ik had gisteren mijn NOD en was van plan om vandaag te testen. Maar mijn man is n nuchtere en zei: je merkt het toch zelf wel als t zover is. Daar heeft ie wel gelijk in en op dit moment merk ik niks. 

Maar na 17 jaar pil en pas 3 x een cyclus zonder is een onregelmatige cyclus ook wel de verwachting. Eerste 28 dagen, tweede 30 en zit nu ook op 30. Nog niet ongesteld. We gaan t zien en merken ... maar voorlopig niet testen ;)

Feyre geeft toch helemaal niet. We klagen hier allemaal en luchten allemaal ons hart, daar hebben we elkaar voor op zo’n forum? knap dat jullie der binnen laten, ik denk niet dat ik dat had gedaan maar dat is voor mij misschien makkelijk te zeggen ik zit natuurlijk niet in dezelfde situatie. 
Nou laten we het hopen, wachten het af.. ellende ?
annap Zoo knap dat je je zelf kan inhouden, goed bezig! Als je wel test laat je het ons weten toch?

Oja nog een vraagje ik hen testen van testjezelf liggen en de 2 voor 5 euro van kruidvat. Welke vinden jullie fijn én betrouwbaar? De digital clearblue zal ik pas halen denk ik als de andere positief aangeven.

Feyre: zo te horen zitten jij en je partner dus zeker wel op een lijn wat betreft de ex, dat scheelt een hoop ellende. Hopelijk verloopt de rechtszaak voorspoedig en positief.
en klagen mag altijd even ?

Jeetje wat een hoop nieuwe verhalen!
Sté wat erg voor je... we denken aan je! Hopelijk gaat je man nog begrijpen wat dit met je doet.
Feyre, daar zijn we toch voor op een forum?! Even lekker alle ellende van je af schrijven, dat lucht vaak op!
FlowerS ik hoor goede verhalen over die van het kruidvat. Schijnen gevoelige testen te zijn. Als die positief is daarna een van CB proberen ?
Hier verder geen bloed meer gezien. Wel steeds beroerd na het eten (last van mijn maag). Dag 22 vandaag, volgende week woensdag maar eens een test doen.

Terug
Bovenaan