Nieuwe wachten op NOD okt 2018

dank je allemaal doet me goed dat jullie me niet een zeur vinden xD
Stevie gelukkig wel haha. deze week gaat de brief nog naar de rechtbank of anders volgende week maandag en dan wordt het verder in gang gezet. ik hoop dat het allemaal snel geregeld is en dat de ex lekker kan gaan zitten janken xD klinkt gemeen maar ze heeft hier echt zelf om gevraagd.
FlowerS geen van beide nog gebruikt maar veel zijn tevereden over de kruidvat 2v5 ik heb ze zelf ook liggen. en we latyen haar niet meer binnen ;P ik vond het belachelijk dat ze binnen kwam en dan zolang bleef hangen. voornamelijk met mij praten over haar problemen.... en me man was dan met zn dochter aan het spelen. ben er een keer over uitgevallen waarom ik met er moet praten terwijl hij aan het spelen is hij moet er gewoon de deur wijzen... en toen heeft ie het zo gedaan dat ze niet meer binnen kwam, ze probeerd het nogsteeds wel, nu wel minder omdat overdracht op schrift gaat en ze dus niks hoeven te zeggen behalve hoi en doei.

ElsieJoy Met het ook op zwangerschapstesten uisparen denk ik morgen nog niet. Ik geef je groot gelijk dat je morgen gaat testen.
Ik ben namelijk nog nooit overtijd geweest dus daarom wil ik even wachten. Dit is ronde 7. Jij bent dus al zwanger geweest:)
Dit is de eerste bij ons en ik ben echt heel benieuwd wanneer het lukt. Het is toch fijn als je weet het is een keer gelukt. Maar dan is het super erg als het dan zoals bij sommige van ons mis gaat. Dat willen we allemaal niet. 
Ik weet dat ik een eisprong heb. Ik voel hem, zie het aan de temp en aan de testen. Vraag me soms echt af of het eitje al een keer bevrucht is geweest en of de innesteling dan niet lukt of iets..
Jammer dat er geen spannende thuis scan apparaten zijn waarmee je je buik kunt scannen en ziet wat er gebeurd;)!

Feyre nou, ik voelde maandag steken en heb daarom besloten dat ik het gewoon wilde kinnen controleren en heb toen testen gekocht en meteen 1 gedaan. Was heel duidelijk en snel. Gister getest zelfde tijd, bijna geen streep en vanochtend wel iets vroeger totaaaaal niets ? lijkt me sterk dat ie dan zondag al was. (Dag 10 na menstruatie, vorige maand 31 dagen cyclus) ik zal zo nog eens testen thuis. Maar had net ook wit romig afscheiding.. wat betekend dat? Dacht dat ik t snapte haha, maar nu weer alles zo anders haha

Pff wat een hoop nieuwe verhalen weer. 
Hier zit ik op hete kolen omdat ik vanaf vandaag zou kunnen testen. Eerste zwangerschap testte ik op nod ook nog negatief dus probeer echt even te wachten. 
Voel vanalles maar ben ook ziek, dus tsja wat is wat
Gelukkig zat afleiding met twee zieke kinderen ?. Afgelopen nacht werd mijn bed lekker ondergekotst en had ik ze om 4 uur in slaap.... En je krijgt er zoooooveel voor terug

Oh en ik vind het ook heerlijk om hier te schrijven, heb niemand om mee te praten en mijn hoofd zit vol ?
als het helpt zeker doen! En als er iemand ooit behoefte heeft aan een écht gesprek sta ik daar ook voor open. Mits het een beetje in de buurt is ?

Minty er wordt aangeraden rond dezelfde tijd te testen en niet met ochtend urine omdat dit te geconcentreerd is. Het is dus echt het tegenovergestelde van een zwangerschapstest. Doe je het op hele verschillendr tijden kan die heel erg afwijken. Het kan zijn dat ie al geweest is. Heb je je bmm gevoeld? Miss een vroege eisprong? En was het dag 10 na menstruatie of start cyclus?
ElsieJoy jeetje ook een heftig verhaal. Kan dan beat snappen dat je je zorgen maakt en evt gaat denken dat je het toen niet haf moeten doen. Maar meid je hebt gedaan wat beste was. Als je het had gehouden wie wat wat er gebeurd was, mentaal met jezelf en dan evt relatie je weet het nooit. Het gaat echt wel lukken!
Ju81 drukke nacht dus ? hrb je een idee wanneer je zou willen testen? Of wacht je gewoon af of de menstruatie komt of uitblijft? Vind het knap hoor vind het al lang genoeg duren dat ik tot de 19e moet wachten

Was maar 1 dag ongesteld. 28 sept. En maandag was dus dag 10 na start menstruatie. Nee Feyre dat heb ik niet gedaan. Zou niet weten wat ik moet voelen ook ? had wel zondag gezellig met mijn vriend en leek net alsof het daar steviger/harder was dan normaal (sorry voor details ?)
net getest, geen streep te bekennen. Gelukkig hebben we afgelopen week wel onze momentjes gehad.. 
Nog lekker veel onregelmatigheden dus. 

Oke dus totaal cyclus. Kan wat vroeg zijn maja iedereen is anderd dus kan altijd.
Probeer rond dezelfde tijd te testen. En ik ben details gewend ? eerst 8 jaar ouderenzorg/revalidatiezorg gedaan en nu 2 jaar kraamzorg. Ik kijk dus tussen genoeg benen en ben wel wat gewend ?
Je bmm kan je voelen door je 2 langste vingers in te brengen als hij laag zit voel je een soort bal wordt ook wel donut genoemd. Als deze zagt aanvoelt (als lippen) dan ben je vruchtbaar en voelt ie hard/stevig (als een neus) ben je niet vruchtbaar (heb dit ook online gevonden hoor ?) als je je vingers terug haalt kan je ook gelijk je cervix slijm testen
Miss is je cyclus nog heel onregelmatig. Lekker door blijven testen miss wordt ie nog duidelijk of hij is geweest je merkt het maar op 2 manieren ?

Terug
Bovenaan