Nieuwe wachten op NOD okt 2018

feyre heftig verhaal. Het blijft moeilijk fit soort situaties. Kids zijn zich wel vaak bewust van wat er speelt. Verdrietig. 
sté heel veel sterkte. Super naar voor jullie. Mannen zijn altijd zo nuchter af en toe om boos om te worden. 
Bij mij nog steeds (15 dagen na NOD) geen menstruatie. Dinsdag voor het laatst getest.Wel veel pijn  in lies/zij. Vandaag toch nog maar een keer dokter gebeld en mag op consult komen. Ze heeft meteen een dubbel consult er van gemaakt zodat ik het even rustig kan bespreken met haar. Geeft denk ik wel veel rust. 
Succes iedereen met testen. Ik ben heel benieuwd. 
Gr

Feyre, miss kan je man die foto’s van de Hex ff op n harddisc zetten. Ik heb zelf ook foto’s van exen ga ze ook niet weggooien, is toch n groot deel van Mn jonge jaren geweest. Heb ze toen der tijd afgedrukt en in n grote doos gedaan. 
Ste je kindje verliezen je miskraam, voelt als een zo eenzaam verdriet. Je dromen spatten weer uiteen. Hoop dat er iemand dicht bij je staat met wie je erover kan hebben. Helaas moet je t uiteindelijk zelf doen en ook jou vriend maar op n andere manier ws. Hoop dat je toch genoeg steun bij hem kunt vinden. Mij hielp t om bij hem te huilen, klinkt miss raar maar hij huilt niet echt, ik vind t heel moeijlijk om te praten en zo kon ik alles eruit gooien en kon hij mij troosten wamt dat kan ie wel heel goed. 

Bij mij heeft de menstruatie zich gemeld! Cyclus van 32 dagen nu, als ik ik voor komende ook uit ga van 32 dagen is mijn nieuwe NOD 11 november. Jammer dat het deze maand niet gelukt is, maar fijn dat ik nu verder kan! 

Kershje me man zou het  iet leuk vinden iets van me ex op me pc of iets te vinden en ik dus niet bij hem. Ze zijn niet goed uitelkaar gegaan en hij kan der niet uitstaan dus waarom die foto's van der zou willen houden is dan apart. Maar is verder besproken. Hij moest er nog wat foto's uithalen en de rest verwijderen. Hij is niet zo snel met dat en vergeet het dan dat het erop staat ? maakt ook verdet niet uit maar we hebben afgesptoken dingen te bespreken als ze dwars zitten dus gewoon gedaan. We weten beide hoe we zijn.
Joufullylife jep heb ook wel het idee dat ze het doorheeft. Maar met haar erbij is het neutraal. Verdere communicatie is via mail en het schriftje wat met de kleine mee heen en weer gaat. Fijn dat je terrecht kan bij de HA wordt er fan miss met bloedonderzoek gekeken of je zwanger bent?

Suikerspinn jammer! Volgende keer beter! Je weet iig weer een extra maand je cyclus. Misschien wel tot november! Er is al een nieuwe topic voor

ElsieJoy heftig verhaal zeg! Hoop dat het je snel gegund is. 
Joufullylife spannend! Ben erg benieuwd.  
Ik kan er nu helaas niet meer omheen, ik ben ongesteld geworden. Weer een cyclus wijzer maar eigenlijk alleen maar meer verwarrend na deze maand. Gebeurde vreemde dingen. Op naar de volgende ronde. 
Succes nog voor iedereen hier de komende weken. 

Hahaha Elsiejoy dat heb ik vooral met het kopen van de ovu en zwangerschap testen gehad! Was als de dood dat mijn schoonmoeder ofzo in de buurt zou zijn ?

Terug
Bovenaan