Nieuwe wachten op NOD okt 2018

ElsieJoy jeetje wat grof van je moeder. Dat kan ze toch niet voor je bepalen en ze had er voor je moeten zijn op dat moment. Ook vind ik niet dat je zus boos had mogen worden. Is logisch dat je het zo vroeg nog niet verteld... hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Collega's maak ik me ook geen zorgen om ik zit in team Groningen dus die wonen allemaal in die buurt ? daarnaast zie ik ze 1x in de 4 maandrn op overleg. Kraamzorg he je werkt zelfstandig en je wordt telefonisch opgeroepen. En vrienden heb ik hier niet. Klinkt eenzaam en is het soms ook wel hoor.
Hier doen ze bij de verloskundige centering pregnancy. Kom je dus met een groep vrouwen bij elkaar uit de buurt en ongeveer even ver. Ik zie dat misschien eel als mogelijkheid tot vriendschap maken maar wil niet dat het ten koste gaat van me man om bij controles te zijn (gebeurd zover ik eeet in dir groepen) dus moet even kijken of het wat is mrt de tijd of niet. Geen idee of dit ook in andere delen van het land aangeboden wordt.
Voel nu ook zo nu en dan weer krampen en moet zeggen dat ik dit vorige maand totaal niet had. Of het wat betekend geen idee

Feyre, ach geen bloed is goed ? Het is alleen net room en het is veel ? Ben dit helemaal niet gewend, heb vrijwel nooit last van afscheiding... Alle opties liggen dus nog open
ElsieJoy wat een botte reacties! Ze kunnen zich wel wat meer in jou inleven. Hopelijk wordt er nu beter op gereageerd. 

Lavendel ? ik heb het ook gehad hoor dag of 2 a 3 redelijk wat melkachtig wat dikker afscheiding. Nu valt het mee en is het wat droger.
Het kan van alles betekeken iedere vrouw is anders dus ook dat kan anders zijn ??

Feyre, ik las dat als je net zwanger bent je meer afscheiding kunt hebben en dat dit dikker is en anders kan ruiken (omdat je lichaam moet wennen aan een zwangerschap). Dit geeft dus hoop! Al heb ik niet de neiging om er aan te ruiken ???? Ik wacht het gewoon rustig af.
Ik heb vannacht wel gedroomd dat ik zwanger was ? Moet niet gekker worden haha!
Zijn er al dames die een testje gedaan hebben vandaag?

Ik wil dit weekend gaan testen als ik nog niet ongesteld ben. Heb ook wel wat meer afscheiding maar dat had ik vorige maand ook. Ik had verder nog geen klachten maar ben nu toch wel moe, heb het sneller koud en kan me moeilijk focussen. 
Maar ach, dat kan vanalles betekenen: lagere weerstand, menstruatie die eraan komt, of misschien toch leuk nieuws.. 
Het mag ook best een tweeling zijn, heb je die onrust over het opnieuw zwanger worden ook niet meer ?

Lavendel kijk kan goed nieuws betekenen! Ik houd het gewoon in de gaten technisch gezien is me innesteling nog niet eens dus wie weet veranderd er nog wat ? hoop het natuurlijk wel ??
Ik heb overigens eergister gedroomd dat ik aan het bevallen was ? voorteken? Hahaha
Vlindertje afwachten dan maar gelukkig is hrt niet meer lang tot het weekend ? ik heb nog 8 dagen te wachten

Haha zo had ik er nog niet over nagedacht Vlindertje! Hoef je daarna ook niet meer in onzekerheid te zitten enzo ?
Vorige maand had ik helemaal geen afscheiding... Maar het kan ook nog ontpillen zijn, dit zou pas de 3e menstruatie zijn (en de 2e ronde dat we er voor gaan). Alles kan nog, raaaaaaar ?

@feyre @lavendel afscheiding verhaal ken ik, heb soms zelfs t idee dat menstruatie begonnen is en dan is het gewoon slijm ? ondertussen 12 dagen over tijd.. elke ochtend zo duizelig dat ik de muren moet vasthouden als ik naar de wc loop en mn borsten zien er echt anders uit..  maar ik durf er eigenlijk niet meer op te hopen na al die negatieve testen.. zal wel van het ontpillen zijn denk ik? ?
Succes met afwachten iedereen! 

Terug
Bovenaan