Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Lavendel haha ik zei vanmorgen tegen mijn vriend nou ik had toch een kut droom. Ik droomde dat ik twee testen had gedaan en beide positief waren.. das kut wakker worden? Mijn hoofd neemt een loopje met me, vind het verschrikkelijk. Iemand tips hoe je het los kunt laten? 
Feyre ja ik hoop het aangezien het wel bruin(oud bloed) is.. dus wie weet! Maar omdat het vanmorgen meer was dacht ik hmm dit hoort dan toch af te nemen? Verder nog steeds geen klachten ik ben altijd moe ? en moet altijd veel plassen dus daar zal ik het zoieso niet aan merken??
Elsiejoy ah ik vind heel vervelend dat je zo’n onbegrip hebt gehad! Vooral van je moeder is het fijn als ze je steunt. Hopelijk over een paar dagen toch negatief!? Heb je Verder klachten?

Hey meiden! :) Als jullie het goed vinden, wil ik me graag aansluiten bij de groep. Vanmorgen urenlang zitten lezen hier en wat voelt het warm en welkom. 

Korte omschrijving van wie ik ben: Ik ben 24 jaar, sinds maart van de pil af. Ik weet sinds vorig jaar dat ik PCOS heb dus alles wat moeilijker gaat. Sinds maart gezegend met een (voor mijn doen) redelijk regelmatige cyclus van 38 dagen. Deze maand een uitschieter, ik zit nu op CD 47. Mijn NOD is maandag nadat ik twee weken terug een knaller van een ovulatietest had, met de daarbij horende pijnlijke scheuten in mn rechterlies. 

Nu zit ik mezelf continue gek te maken.. Sinds gisterenmorgen echt weeig gevoel in mijn onderbuik, kleine vlaagjes van misselijkheid en de gekste.. ENORM veel dromen over zwangerschap. Ik probeer me erbij neer te leggen dat dit geen symptomen zijn maar mijn lichaam is die me voor de gek houd. Toch erg spannend..

Welkom Mari T leuk dat je je bij ons topic voegt!
Ik ben juf van groep 3 Feyre, super leuk! 
Sté, wat verdrietig zeg.. Neem even rustig de tijd, hopelijk lukt het met IVF wel!
Lavendel wat ontzettend spannend zeg, wie weet!!

Zelf heb ik op het moment helemaal nergens meer last van, behalve zere keel... Niet meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden of wat dan ook, ben zo benieuwd.. Krijg nu wel steeds weer minder vertrouwen erin.

Welke provincie woont iedereen trouwens? Ikzelf in Friesland :)

Hier ook meer afscheiding en inderdaad wat dikker en krampjes, vandaag gelukkig wat minder moe.. 
zo spannend ?
mij vroeg gister in een ander topic hetzelfde of iemand tips heeft om kost e laten maar helaas is het denk ik gewoon niet mogelijk als je graag wilt en je lichaam bepaalde dingen doet. Frustrerend hè 

Stevie haha ik begreep je nee dat denk ik ook. Zodra je de keuze maakt dat je het wilt, ben je er gewoon meer mee bezig! 
Nikkkiii nog even volhouden! Geen klachten kan ook juist goed zijn, wanneer ga testen? 
Ik woon in Noord Holland

Terug
Bovenaan