Lavendel het ontpillen kan heel raar zijn. vind het ook jammer dat zoiets zo lang kan duren. ik vergat me pil altijd... vandaar dat ik over ben gegaan op de spiraal.
RDT soms om knotsgek van te worden... sta je op en hoppa voel je een vlaag xD laten we hopen op een goed teken met dit! en jeetje met al die symptomen bij je zou je toch verwachten dat de test positief is!
FlowerS ja je zou het denken van wel maar alles is mogelijk. vrouwelijk lichaam blijft mysterieus en kunnen altijd afwijkende dingen voorkomen wat gewoon goed is!
Drupje Welkom leuk dat je je bijvoegd in de grote groep! balen van de PCOS. helaas weet ik er genoeg vanaf dat het zoveel moeilijker kan zijn. mijn zussen hebben het ook en cystes dus was voor hun ook moeilijk. de kans was er bij mij ook maar heb me nog niet verder laten testen. alleen bij verwijderen spiraal heeft de gyn naar me eierstokken gekeken en die zagen er goed uit. hopelijk lukt het snel!
Ambibambi ik hoop het voor je! dan kan jij ook op het wachtbankje ;P
over het er niet mee bezig zijn... tjah lastig ze zeggen het is beter en dat merkte ik ook wel bij me zussen. de een ging net traject in na 1.5 proberen en kwam erachter dat ze zwanger was. de ander 4 jaar geprobeerd IUI, IVF alles wat je kan bedenken en niks.. erbij neergelegd dat ze geen moeder zou worden en opeens spontaan zwanger. dus ja het is wel beter maar als je er mee bezig bent kan je dit moeilijk naast je leggen...
Ik kom overigens zelf uit Zuid-Holland, maar woon nu in Drenthe