Nieuwe wachten op NOD okt 2018

(Ik had net helderrood bloedverlies. Dus het lijkt erop dat ik me ook weer kan aansluiten... 
Stes bericht kwam al zo hard binnen. Ik was zo bang steeds, dat ik dacht, moet even niet op forum kijken. En net op werk bloed afgeveegd. Zit nu thuis met dekentje op de bank. :(

LepeltjeLepeltje ach nee he niet jij ook :( hoop voor je dat het niks was en gewoon een gesprongen vaat van binnen dat kan natuurlijk ook. ik hoop het echt niet voor je!
Drupje het kan maar kunnen ook andere krampen zijn. is is nog een kans! ga je maandag testen? ik doe overigens ook ovu testen en bewaar ze ook vind het wel fijn om zekerheid te hebben maja ik ben volgens mij een extreem geval want ik doe alle checks die je kunt doen xD

@ Feyre Ik begin nu dus te twijfelen he.. Heb de 29e knalpositieve ovulatietest gehad, toen had ik enorme steken. Die had ik tijdens etentje 's avonds nog, lachen deed pijn zegmaar. Volgende ochtend nergens last meer van en test ook negatief. Nu weet ik dat normaal na positieve test de eisprong nog even duurt, maar gezien dit gevoel had ik zoiets van hij is al geweest? Dus ik heb de 29e als eisprongdatum genoteerd. Dat was een zaterdag. Wanneer is m'n NOD dan? Klopt dan die maandag wel of is t eigenlijk zaterdag/zondag?

Drupje als ik vanaf de 29e 15 dagen bij tel(15e dag dan als 1e nieuwe dag cyclus aka 1 dag overtijd) kom ik uit op a.s zondag. het kan bij sommige vrouwen zijn dat wanneer ze positief testen hij vrij snel erna komt. wie weet had je de dag ervoor als je getest had ook positief aangezien de dag erna dat ie negatief was (je meet 2 dagen je LH piek) dus het kan zeker zijn dat je dan je ovulatie gehad heb gezien je pijn beschrijving. normaal is het moment van LH piek testen je ovulatie binnen 24 a 48 uur. je kan voor jezelf zeggen ik neem maandag voor de zekerheid? maar als je het niet kan laten test je zondag

@ Feyre Bedankt voor je hulp! Hoe dichterbij je komt, hoe meer je gaat kijken of t niet eerder kan natuurlijk. Ik hoop het uit te kunnen houden tot maandag. Mits mn krampen natuurlijk niet verergeren of er geen bloed komt. Die laatste dagen zijn killing joh..
Hoe is t met jou?

Drupje ik ging ook twijfelen hoor. Me man en ik hebben sowieso regelmatig seks proberen om de dag of soms 2 dagen. Maar vruchtbare periode hebben we het 3 dagen gedaan. Blij dat we te kansen benut hadden tot ik de dag erna op de 3 tests die ik doe ? op 1 nog een knaltest had en de andere 2 minder. Dan ga je twijfelen! Was me eisprong wel? is die nu niet pas geweest? Heb ik een dag misgelopen? Maar als ik het vergeleek met me temp bmm en cervix slijm hadden we het goed gedaan ? 
Ik weet niet wanneer me vorige cyclus gestart is dus uiteindelijk werd ik volgens me app op dag 26 ongesteld. Ik heb hem nu weer op 28 staan dus de 19e. Maar vind de 17e ook wel al spannend want wie weet is ie gewoon 26 dagen dan zou ik al 3 dagen over tijd zijn. 

Haha. Kletstantes ??. 
Ik ben weer bij
Lepeltjelepeltje. Hopelijk tussentijdse bloeding! Hoe gaat het nu met je? Vk gebeld? 
Welkom nieuwe meiden! 
2ling. Ja lijkt mij tof, bij eerdere 2 hoopte ik het al, heb nu 2 "losse" kinderen Haha. Van 11 en 6. Dus 1 is op zich wel goed genoeg nu. ;) 2 een leuke uitdaging. 
Voel vandaag wat zwaarder in baarmoeder, kriebels en veel honger. Temp nog wat gestegen naar 37.2 nu. Fijn! 
Maar... ben wat ziekjes nog dus die vreetbuien kunnen komen omdat mijn lichaam bezig is om te herstellen. Of druk met mijn eitje een plekje te geven hihi. Hope so.  Nog een paar dagen geduld! 
Oja en ook elke keer wat slijm in slip. Hopelijk een goed teken. 
Als ik van het weekend wat spotting heb dan is het ws niet raak. Elke keer gehad al. 2 dagen voor nod (16okt)  
We gaan het zien. Elsiejoy getest? Of wat gemist? 

Citrus welkom terug ik miste je al ? ben gelukkig niet de enige die hoopt op een tweeling haha al ben ik al blij met 1 natuurlijk! Ik moet zeggen als ik ziek ben eet ik zowat niks. Heb je altijd vreetbuien als je ziek(jes) bent? Anders kan het ook wat anders betekenen. Hopelijk blijft de spotting weg!
Veel dames met slijm wel. Ik heb het niet heel erg maat heb wel wat. Ik moet ook zeggen als ik erop let ga ik best vaak naar de wc nu. Vaak plassen en ik drink nooit veel. Daarnaast ga ik normaal maar 3x op een dag en ben nu al 4x geweest ofzo. Naja ik ga nergens van uit maat wel grappig om bij te houden. Krampen met vlagen en weer hoofdpijn en de standaard rugpijn. Verder geen symptomen. Waarom duurt wachten zo lang?

Terug
Bovenaan