Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Tweeling lijkt mij ook leuk, 1 ook prima. Nu ik ervaar wat een zenuwslopen, emotioneel proces zwanger worden en blijven is, ben ik al blij met een gezond kindje. En ik heb nog betrekkelijk weinig meegemaakt.
Dank voor jullie reacties, sorry dat ik er doorheen wals. 
heb gebeld met de vk en die zegt: 50% kans op mk. Moet in de gaten houden of bloeden doorzet (elke 5 min kijk ik op t maandverbandje) en na het weekend afspraak maken voor vroege echo. Maar ik heb wel weer pijn in onderrug, had Ste ook volgens mij, en net nog twee keer na plassen bloed afgeveegd. Wel minder, maar toch bang dat het bloeden vroeg of laat door gaat zetten. 
Een collega of mn baas komt zo mijn spullen brengen, was zo bang, deur uitgelopen en naar huis gefietst. Weet niet goed wat te zeggen tegen haar ?

Elsiejoy ik snap dat jij dat nu spannender vind. Ik heb dat ook, dat slijm. Wel is waar gekleurd ? maar vrij veel elke x met afvegen en in m’n broekje. 
Lepeltjelepeltje zeg wat goed voelt en als je niet wilt zeggen wat er is verzin je een smoesje. Ga lekker rustig op de bank liggen ik hoop dat je het weekend goed doorkomt en tijdens de vroege echo goed nieuws hebt! Blijf hopen??

Wat veel reacties weer  ik zit in groningen. Nog paar dagen uitzitten voor nod maar wors gek van jeukende borsten momenteel. Anders nooit last van

AappiieJ haha wie weet ben je wel veel sneller zwanger als ik is er een kans dat ik bij je kom kramen als je toevallig me werkgever kiest ?? ik heb nog nooit jeukende borsten gehad hoor er vel veel meiden over ?
LepeltjeLepeltje doe wat goed voelt. Wil je het niet zeggen verzin je een smoesje. Je kan ook je hart luchten. Hopelijk zet het niet door omdat hrt al minder is hopelijk zit je in de goede 50% en heb je snel een vroege echo. En idd tweeling lijkt me leuk maar ben al blij met 1 gezond kindje.
Krampen komen weer meer opzetten net ook wat steken. En ben nog geen uur geleden wezen plassen en moet nu alweer.... ? volgens mij houd me lichaam me voor de gek..

Fijn om jouw ervaring te horen, Elsie. Dus volgende week kun je negatief testen? Ik heb inderdaad ook echt het gevoel dat t foute boel is. Nog steeds bloed bij afvegen. Dat kan dus nog wel even duren? Wil gewoon zo snel mogelijk bevestiging dat het mk is, al houd ik die andere opties niet meer echt open omdat het bloeden doorgaat. Heb ook gloeiende wangen, heb ik ook al een week. 

feyre waar werk je? Het is niet helemaal de planning om gelijk zwanger te raken ?. Ik stuurde mijn vriend dat ik itchie boobies heb . Kom ik net thuis.jaa ik heb even gegoogled en volgens mij ben je gewoon zwanger al ?
Grapjas haha . We zullen zien. Maar ik hoop toch niet op een tweeling

LepeltjeLepeltje Nee toch zeker. Sterkte meid.
Hier sinds vanmiddag weer een opgeblazen gevoel en steekjes in mijn buik. Alleen dit zegt bij mij waarschijnlijk niks aangezien ik het vorige cyclus ook had op 6 DPO (nu 5 DPO). Volgens mij reageer ik gewoon vrij sterk op het verhoogd gehalte progesteron in de LF. 
Ik kom trouwens uit Tilburg.
Een tweeling hoeft van mij niet zo nodig. Ik zou me zorgen gaan maken over complicaties ed. Zit gelukkig ook niet in de familie. Ik durf het bijna niet toe te geven, maar ik heb wel een kleine voorkeur voor een dochter. Een jongetje is uiteraard ook zeer welkom, maar ik heb mezelf altijd met een dochter ingebeeld en ik weet de naam voor een meisje al jaren. Voor een jongen weet ik dat totaal niet. Als het een jongetje blijkt te zijn dan moet ik denk ik enkele jaren van inbeelden inhalen (binnen 9 maanden) hihi.

Terug
Bovenaan