Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Oh jongens ik werk morgen thuis.. heb me voorgenomen niet te testen tot zaterdag maar met thuiswerken is dat wel verleidelijk ?
Ben trouwens al een aantal dagen wel echt moe maar kan ook door het werk komen. Is op het moment redelijk veeleisend. Gelukkig heb ik wel wat bij te lezen als ik weer thuis ben!
Ik kom uit Gelderland trouwens!

Net naar wc geweest. Krampen zijn gelukkig sinds een uurtje weg. Bij het afvegen, sorry TMI, een roze propje slijm in mijn onderbroek en op het toiletpapier taai wit slijm. Ben heel benieuwd wat dit gaat betekenen.. 

Feyre ik heb ook een spiraal gehad, maar had continu doorbraakbloedingen. Dus toen maar overgestapt op een zwaardere pil. 
Lepeltjelepeltje jeetje wat een rotnieuws... Hopelijk stopt het bloeden snel en heeft het geen invloed gehad. Hou moed!
Annap heb je al getest? Sorry ik kan het allemaal niet meer zo goed uit elkaar houden?
Bij mij blijft de witte afscheiding maar komen... Hopelijk is het een goed teken! Ik kom trouwens uit Utrecht.

Klinkt als innesteling, als het tenminste tussen ovulatie en NOD is! 
Lavendel, ik kom ook uit Utrecht :)
Denk wel zeker te weten dat het een miskraam was, had net ook een bloedprop namelijk. Dus nu verwerken (heb twee kittens die lekker bij me liggen, dat is wel fijn) en dan weer door. Zeg tegen de buitenwereld dat ik buikgriep heb, zo kan ik dit weekend nog even bijkomen. Ik probeer het te zien als 'een week over tijd', het hartje klopte nog niet eens, dus hoop dat ik snel kan schakelen. Lukt nu nog even niet, maar komt wel weer. 

Jemig de pemig wat gaat het snel met de berichten hier hahah

PippaLotta toevallig! Ik ben net afgestudeerd en nu een fulltime baan voor groep 3 echt fantastisch!!

wat spannend LepeltjeLepeltje... ik hoop heel erg dat het goed komt!

Terug
Bovenaan