Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hier nu echt geen positieve ovutest meer. Zo gek, gelukkig is het libido van mijn vriend sinds een week wat aangewakkerd hahaha. Yes, nu is het niet meer altijd op mijn initiatief ?
Hoe ziet spotting eruit? En welk slijm wil je zien? Ik moet nog veel leren! Mijn bmm voelt hard sinds ik test, maar als mijn eisprong al is geweest was ie heel vroeg. De test was maandag duidelijk en werd elke dag minder en vandaag wit. Kan een test ook duidelijk kleuren als ie niet in de buurt van een eisprong is? 
Heb even bijgelezen. Wat naar voor je Ste ? gvd ik had het je zo gegund!
fingers crossed lepeltjelepeltje hopen het beste voor je.
wat een spanning allemaal!
Ik droom ervan een tweeling te krijgen, lijkt me prachtig! Maar dan weet ik ook wel dat ik maar één keer zwanger ga worden. Mijn vriend heeft er al 2, een vader van 4 gaat echt maximum zijn denk ik! Ach, 1,2 of meer.. ben zo blij als ik met 1 gezegend wordt, verder zien we wel!

Je hebt altijd het LH in je urine, maar voor de eisprong het meest. 
Zelf had ik op dag 10 ook een vrij duidelijke die afnam, dacht toen, dat is vroeg geweest!! Paniek! Maar blijven testen en ineens werd hij weer donkerder vanaf dag 15 en uiteindelijk dag 17 de eisprong :)  blijkbaar zat er nog LH in mijn urine net na menstruatie, die duurt namelijk 8 a 9 dagen. 
Hoeveelste dag zit je nu? Miss ook doortasten mocht je nog voor de 18 dagen zitten. 
Wat betreft welk slijm je moet zien...nuets niet of hoort ;) de 1 heeft veel slijm voor zwangerschap en de ander is droog! Helaas niets van te maken. Bmm zal rond eisprong echt hoog zitten en zacht aanvoelen en ook open . Dat is wel een duidelijk teken. 
Succes!!! 

Volgens mij kan dat hoor Drupje! Ligt er ook aan wanneer je eisprong geweest is (je kunt een korte LF hebben). Gewoon nog even afwachten, meer kun je niet doen ? Maar zeker nog geen negatief nieuws

Leuk dat je ook uit Utrecht komt LepeltjeLepeltje! Lekker met je kittens op de bank blijven zitten. Gewoon zeggen dat je buikgriep hebt meis, gaat niemand iets aan. Neem je tijd... Hopelijk voel je je snel iets beter ?

zo even paar uur niet gekeken ? heb weer bijgelezen
AappiieJ ik werk bij De Kraamvogel. Een van de grootste organisaties van de regio. Ik zit ook in team Groningen ? vorige week nog een gezin gehad daar morgen weer op wacht. En wie weet ben je wel direct zwanger ?
Drupje het kan hoor als je LF korter is kan het nog moeten komen. Vandaar dat je eigenlijk niet mort testen voor je NOD want het HCG hormoon komt pas bij innesteling.
Slijm licht aan de vrouw zoals Citrus al zei de ene vrouw heeft veel slijm de ander niks. Zo heb ik nu dus maar echt minimaal afscheiding en is wit.
Minty spotting is wat het wordt zegt je verliest zo nu en dan wat bloed dit kan helder rood donker rood of bruin zijn innestelingsbloeding kan zelfs paars zijn las ik.
Lavendel balen dat je telkens doorbraakbloeding had. Ben blij dat ik het niet had aangezien ik de spiraal ook nam vanwegen het uitblijven van menstruatie.

Citrus Dag 13 nu, had maandag wat steken en ben vanaf toen gaan testen. Ik zal inderdaad blijven testen komende dagen. Ik ben me nog nooit echt bewust geweest van een eisprong, weet niet of ik m voel. Heb wel witte afscheiding, zondag en maandag heel veel. 
Uiteindelijk komt het toch aan op testen na NOD maar wel fijn om te weten wanneer ik de eisprong kan verwachten. Helemaal als je niet standaard 1 a 2 keer (of vaker) per week vrijt.
LepeltjeLepeltje heerlijk dat gezelschap van je kittens, lekker blijven liggen. Ik hoop nog steeds voor je. Succes ?

Terug
Bovenaan