Nieuwe wachten op NOD okt 2018

lepeltjelepeltje sterkte ermee meid! Hopelijk is het toch niks en komt het allemaal weer goed... 
dwaallichtje ik heb de voorkeur ook hoor! Beide vind ik heel leuk, maar ik zou wel heel graag iig een meisje willen!

@ lepeltjelepeltje Bah wat een onzekere situatie! Lekker genieten van je kittens en je hoofd leeg knuffelen. Netflix aan en even goed voor jezelf zorgen, werkt bij mij altijd goed. Als je wilt lachen, the good place is een leuke serie. 
Ik zit nu op 12 DPO. Geen flauw idee of innesteling rond deze dag kan of niet. We gaan het zien over een paar dagen! Menstruatiekrampen zijn in ieder geval helemaal weg, sterker nog beetje zweverih gevoel in mn onderbuik. 

Minty toch handig om te weten wanneer je ovulatie is anders maak je het straks gezellig op het verkeerde moment als je al niet zo vaak seks hebt.
Mijn voorkeur gaat dua weer naar een jongen ? geen idee waarom dit wad al voor me stiefdochter al moet ik zeggen dat er echt zo ontzettend veel leuke kleding is voor meisjes

Feyre, dat was ook de reden dat ik een spiraaltje wilde. Dacht mooi van mijn menstruatie af te zijn. Helaas... Het werd na 2 jaar wel minder, maar gewoon heel irritant als je niet weet wanneer zo’n bloeding komt. Dus na 4 jaar eruit laten halen en weer op de pil over gegaan. 
Dwaallichtje ik heb geen voorkeur, zou het allebei leuk vinden! Eerst maar eens afwachten of het überhaupt lukt om zwanger te worden

Oh ja natuurlijk zal ik wel gewoon blij zijn met een meisje hoor! Ben uberhaupt al blij als het lukt
Lavendel ja dat is vervelend. Ik heb de pil tussenfoor geprobeerd maar ging gewoon niet. Werkt niet goed daarmew had ik telkens spotting en me hormonen schommelde extreem. En een nog zwaarderde pil wou ik niet

Lekker rustig oo t bankje met de beestjes knuffelen lepeltjelepeltje!
Mijn voorkeur gaat echt uit naar 2 jongens, ik zie mezelf als een echte jongensmama ? en anders gewoon hele stoere meiden!
Ik ben nog steeds zwaar vermoeid en ben na het eten direct op de bank gekropen, hoofdpijn en wat krampen. Ik gooi het zo graag op een griepje oid maar dat heb ik al behoorlijk gehad enkele weken geleden dus lig toch dromerig te denken aan wat er in me buik zou kunnen zitten ?

feyre ik heb gemist waar je vandaan kwam. Ook groningen of drenthe? Ik zit zelf in scheemda hihi 
Ik zou graag een meisje willen. Maar belangrijkste is natuurlijk een gezond kindje.
Ik heb net na het eten zon beroerde bui gehad. Rommelende darmen en mn eten wou er wel weer uit. Zon 2 uur later was et alweer veel minder. Zovreemd. Ik wil nog niet aan denken of et al raak kan zijn. Zit dit weekend pas op mn mogelijk nod. Ooo wat doet dit alles veel met je. Zo fijn om hier te kunnen lezen en schrijven  zou het zo graag met vrienden en fam bespreken maar dat kan echt niet ?

[quote quote=10121042]Leuk dat je ook uit Utrecht komt LepeltjeLepeltje! Lekker met je kittens op de bank blijven zitten. Gewoon zeggen dat je buikgriep hebt meis, gaat niemand iets aan. Neem je tijd… Hopelijk voel je je snel iets beter [/quote]
Ik heb de buikgriep-truc inderdaad gebruikt. Nu echt ongesteld geworden met pijn en alles, dus heb me gemeld voor NOD november. Ik hoop heel erg dat jullie positief testen deze maand (en blijven natuurlijk ;)). 
En anders zie ik jullie in de novembergroep, ook gezellig. 

Terug
Bovenaan