Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
lepeltjelepeltje oh wat jammer ☹ hopelijk snel weer goed nieuws!
AappiieJ ik woon in Drenthe maar kom uit Rotterdam ? willen met de tijd naar Nijeveen verhuizen iets dichterbij rotterdam en me man zijn familie woont daar ook
Ik heb trouwenz echt alleen maar zin in liggen of hangen op de bank. NormAl ben ik een fanatieke gamer/lezer/haker/diamon painter dit laatste doe ik nog wel elke dag heb een heel project wat af moet. Maar ik heb eigenlijl nergens zin in behalve niks doen en hangen herkent iemand dit?
Hey dames,
Ik zit nu in ronde 3 na miskraam en heb 19 september mijn nod..
Had wat rare steekjes aan de linkerkant van mijn onderbuik tot 4 dagen na mijn eisprong alles is weer weg dus zal wel niet gelukt zijn.. Helaas..
Ik hoop voor de andere dames snel een positieve test!
Euh ja ik ook wel na mijn werk normaal druk met haken/banden knopen/ daimond painting en gamen . Maar laatste tijd is et na et eten plof op de bank en netflix of iets..
Drenthe is toch mooi? Ik hou van de rust en de ruimte
Feyre ik ben wel heel moe. Ik val de laatste dagen gewoon op de bank in slaap haha! Het is ook heel druk op kantoor, dus daar zal het wel door komen. Ik heb niet dat ik nergens zin in heb.
Ik heb wel regelmatig last van mijn maag na het eten, daardoor moet ik ook best wel veel boertjes laten (sorry...).
Ah nee lepeltjelepeltje wat ontzettend k dit.... neem de tijd voor jezelf en pak de rust die je verdiend/nodig hebt. Hopelijk heb je snel weer goed en blijvend nieuws!
AappiieJ leuk nog een gamer/haker/ diamond painter xD ik ben nu bezig met een zelf gemaakte 5 luik voor boven de bank. hopelijk staat het anders opnieuw op canvas af laten drukken xD
Drenthe is ook zeker mooi. is lekker rustig in vergelijking met Rotterdam, maar dat zal toch altijd me stad blijven. we willen voor familie en oppas mogelijkheden gewoon iets dichterbij Nijeveen is 45 min van ons vandaan rijd je ook niet zomaar ff heen voor oppas bijv.
Lavendel ja we zitten nu hier achter de pc te gamen maar heb echt helemaal geen zin. wil geweoon hangen en liggen. val nog niet in slaap maar ben wel continue moe. en die krampen wat soms net wat steken zijn helpen ook niet echt xD