Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik heb net met mijn man besloten morgen te testen. 
Mij verwacht een negatieve test. Ik voel niets en het is pas mijn 3de cyclus na 17 jaar pil... 
ik houd jullie op de hoogte. 

Ow ja, ik voel wel iets. 
Nattigheid van onder ?. Zonder kleur. Heb ik ook altijd de dag voor ik ongesteld wordt. Maar nu dus al bijna een week. 

feyre jaa snap ik ook wel. Ik heb fam in deventer, groningen stad en ertussen in haha 
Ik ben al maanden met een a4 unicorn bezig haha. Pas mn eerste painting hoor. Wat voor games speel je? Ik was vroeger echt een call of duty fanatiekeling op de xbox. Tegenwoordig wat met mn vriend op de playstation of laptop van alles

Nou ik ben weer bij gelezen. 
Ik hoor vaak over honger, maar mij staat 't eten nu juist echt tegen. En het ziek zijn is echt over (op wat keelpijn en hoesten na). Ik krijg er niet veel eten in en merk ook dat ik afval daardoor (kwam natuurlijk ook door het erge ziek zijn afgelopen weekend, volgens mij ben ik toen wel een kg per dag kwijt geraakt).
Verder verlies ik veel slijm en nog geen enkel teken van beginnende menstruatie. Maar ook niet van een overduidelijke zwangerschap zoals ik ken van eerder. Morgen dus maar weer snel plassen en zondag pas testen.
Ik woon trouwens in Gelderland. 
Ik was ff jaloers hoor op al die hobby's ?. Mijn avond bestond uit werken, toen om 18 uur kinderen van opvang halen, koken, eten en ondertussen 1 kind voeren, kind 1 naar bed, kind 2 naar bed, week boodschappen halen, opruimen en zelf 't bed in. Mijn kont heeft de stoel niet geraakt...  En dan lig ik doodmoe in bed en kom ik niet in slaap, dus na een tijd woelen hier maar ff bijlezen ?.
Over een voorkeur, ik heb een zoontje en een dochter dus ben eigenlijk al gezegend. Maar gezien alle neefjes en buurjongens gun ik mijn dochter wel een zusje eigenlijk. Trekken we de ongelijke balans even wat rechter.

Feyre, heb vanavond ook last van steken/krampen, werkt inderdaad niet echt mee.
Spannend Annap, laat je het weten? Dat je nergens last van hebt wil niets zeggen. Gewoon afwachten! Ik zat ook bijna 15 jaar aan de pil, ben benieuwd wanneer alles weer op ‘orde’ is. Of niet natuurlijk, dat zou nog fijner zijn ?

Annap laat het ons weten hoop dat je verrast wordt maar helaas kan het ook ontpillen zijn. Wie weet betekend de afscheiding wel iets.
AappiieJ ik heb er al 2 gemaakt 1 is naar een vriend in engeland gegaan andere ligt hier nog. Heb 1 deel van de 5luik nu af en de 2e bijna is een groot projext 2x 75x30 2x 80x30 en 1x 90x30. Ik ben een MMO speler voornamelijk World of Warcraft speel ik al vanaf 2006 met zo nu en dan pauzes. En speel het met me man. COD heb ik gespeeld en ben grote fan van Assassin's Creed en games die erop lijken. Ook spelletjes zoals de aims vind ik leuk ?

In de tijd dat ik typ zijn er weer nieuwe berichten ?? 
Ju81 van het eten snap ik wel. Ik moet sowieso opletten maar eet wel ook minder zit snel vol. Ben erna niet misselijk ofzo maja verder merk ik ook helemaal niks.
Wat betrefd hobby's ik heb geen 2 kids rondlopen ? voor nu om het weekend 1 dondersteen dus heb okk gewoon meer tijd. Als ik een werkweek van 49 uur erop heb zitten ben ik ook 6 dagen vrij.
Lavendel nee idd niet heel fijn en ze lijken meer en erger te zijn in een bepaalde positie dus het ontspannen zitten/liggen is wel fijn

Haha wat leuk . Ik kom er weinig aan toe die hobbys. Met een beestenbende en redelijke tuin was ik zomers vooral druk tot laat. Nu het kouder word is er weer meer tijd voor maar heb er gewoon geen zin in vaak. Zelfs het haken niet. Ga nu maar 1x in de 2 week naar de wolwinkel in het dorp. Is een soort haakcafe dan. Gezellig met dorpgenote hobbieen als een soort stok achter de deur haha. Heb over 2 week eindelijk mijn (zomer) vakantie . Nog geen vakantie gehad verder dus dat kan ook wel een reden zijn voor mijn futloze dagen.

Spannend annap. Heel benieuwd hoe lang de lijst nog gaat worden

Terug
Bovenaan