Nou ik ben weer bij gelezen.
Ik hoor vaak over honger, maar mij staat 't eten nu juist echt tegen. En het ziek zijn is echt over (op wat keelpijn en hoesten na). Ik krijg er niet veel eten in en merk ook dat ik afval daardoor (kwam natuurlijk ook door het erge ziek zijn afgelopen weekend, volgens mij ben ik toen wel een kg per dag kwijt geraakt).
Verder verlies ik veel slijm en nog geen enkel teken van beginnende menstruatie. Maar ook niet van een overduidelijke zwangerschap zoals ik ken van eerder. Morgen dus maar weer snel plassen en zondag pas testen.
Ik woon trouwens in Gelderland.
Ik was ff jaloers hoor op al die hobby's ?. Mijn avond bestond uit werken, toen om 18 uur kinderen van opvang halen, koken, eten en ondertussen 1 kind voeren, kind 1 naar bed, kind 2 naar bed, week boodschappen halen, opruimen en zelf 't bed in. Mijn kont heeft de stoel niet geraakt... En dan lig ik doodmoe in bed en kom ik niet in slaap, dus na een tijd woelen hier maar ff bijlezen ?.
Over een voorkeur, ik heb een zoontje en een dochter dus ben eigenlijk al gezegend. Maar gezien alle neefjes en buurjongens gun ik mijn dochter wel een zusje eigenlijk. Trekken we de ongelijke balans even wat rechter.