Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Annap spannend he! Ik heb 12 jaar aan de pil gezeten en dit is ronde 2 (pas!), 2e cyclus was wel gelijk 28 dagen dus dat vond ik al super fijn. 
Maar dames ben toch bang dat het nu echt mijn menstruatie is, zojuist meer vers bloedverlies bij afvegen. Verder geen krampen of wat dan ook, menstruatie dan wel 3 dagen ‘te vroeg’ ?? Ik weet dat ik nog niet lang bezig ben maar had een goed gevoel erbij, juist nu is mijn vriend vannacht van huis dus ga nu maar gauw me bedje opzoeken en hopelijk voel ik me morgen weer vrolijker! 
Ik hoop voor de rest van jullie allemaal positieve testen ??

Ik heb trouwens ook een etsy winkeltje waar ik bookish kaarsen op zet. Wil met de tijd ook nog andere dingen erop zetten maar heb niet altijd zin ?
FlowerS oh bah dat zou balen zijn ☹ 3 dagen tevroeg kan. Ik was vorige maand zover ik weet 2 dagen te vroeg. Misschien is het morgen weer weg? Houd ons op de hoogte.
Kershje nope er is 1 iemand die dacht positief getest te hebben maar was nog zo vaag dat ze het nog niet zo ziet en over paar dagen weer test. 
Ik hoop echt dat er nog wag meiden bijkomen. Zou wat zijn dat alle zwangeren in begin van de maand zaten ?

Aaah balen FlowerS... 

Hier nog steeds last van mijn keel en juist niet moe, maar best energiek? heel af en toe (minder dan eerst) steekjes onderin mijn buik. Verder niks.
Morgen dag 28..
Vorige cyclus ovulatie op dag 18, toen ongesteld op dag 28. Dit keer ovulatie op dag 19 dus verwacht de NOD op dag 29, aanstaande zaterdag.. ben heel benieuwd, heb dus trouwens een korte LF. 

Begin trouwens wel bijgelovig te worden?, maak steeds gekke dingen mee. Mijn man en ik zaten vanavond een uur in de auto waarbij we het uiteraard over baby’s hadden, vliegt er op dat moment een ooievaar langs? Daarna word ik door iemand moeder genoemd (lastig uit te leggen). Oh en gisteren komt een jongetje uit mijn klas (groep 3 juf) naast me staan, knuffelt me en wrijft daarbij over mijn buik...?
Ik denk dat ik gek word?

Nikkkiii dat zijn we dingen waar je qat bij kan denken... wie weet ? ik draag begin deze cyclus een maansteen ? ik droom ook over kinderen. Ga je zaterdag testen?

Jammer Annap...

Hahah ja erg toch Feyre :p 
Ik weet niet zo goed wanneer het handig is. Aangezien mijn LF kort is, denk ik dat ik op op een dag na NOD sowieso niet positief test.. Misschien wacht ik tot zondag, als ik dan niet ongesteld ben, dan testen.
Heb nog steeds last van die stinkscheetjes haha, nu al 6 dagen. Heb ook mega lage weerstand al een week lang, maarja misschien zegt dat ook niks.

Terug
Bovenaan