Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Cyclus was 35 - 35 - 33 - 31 en dit vandaag op dag 32... Morgen 14dpo en tot nu toe nog geen signalen. Niet voor zwangerschap en ook niet voor ongesteld worden. 
Ik denk dat ik afleiding nodig heb vandaag!

Nikkkiii als het je lukt probeer dan zondag als de menstruatie uitblijft. Het is lastig sommige vrouwen testen pas dik na een week positief. Lage weerstand kan een teken zijn. Of scheetjes een symptoom is geen idee ?
Ben zelf sinds 3 dagen ofzo ook war verkouden maar alleen neus verkoudheid dus dat kan goed te maken hebben met het beschermen van het (bevruchte) eitje zodat die rustig kan innestelen.
Annap jammer ☹ hopelijk snel menstruatie dan. Dan weet je wat en kan je door.
Vlindertje zeker spannend! Hopelijk goed nieuws ? ga iets doen waarsoor je even met je hoofd ergens anders bent.
Ik ben net wakker en vervolgens toch gelijk weer lichte krampen. Merk er niks van als ik slaap ofzo. Heb het idee dat me afscheiding sinds gister avond meer begint te worden. Nu al e dagen stabiel een temp van 37.1 dus dat is ook nog goed. Me bmm heb ik eigenlijk niet meer gevoeld want tjah ovulatie is geweest dus ga er van uit dat die laag zit en hard is.

Jammer Annap! 
Spannend Vlindertje, nog even volhouden! Je kan het!
haha Nikkkiii, hopelijk is het een teken ?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en dat we het met kerst aan aan de familie vertelden ? 
Om gek van te worden Haha

Haha dat hoop ik ook meiden!
Ik hoop dat die verkoudheid ook een teken is Feyre! Heb ik ook last van. 
Heb sinds vanmorgen ook het gevoel dat het ‘trekt’ in mijn buik. Maar ben vanaf gisteren ook bang om naar de wc te gaan en ongesteld te blijken zijn... Alle signalen kunnen nu ook gewoon op ongesteldheid duiden, zo kak...

Ah balen Annap! 
Tijdje al geen positieve testen meer. Wie is de volgende in de lijst? 
Vanmorgen was mijn temp 37.1 na gister 37.2 en daarvoor ook 37.1 dus een schommeling van niks, hopelijk zakt hij niet verder. 
Voel mij nog steeds niet lekker en verder ook geen symptomen nog, maar miss nog geen innesteling. We wachten (on)geduldig af ;)

Ik word nieuwschierig in jullie plek ? haha de meeste NOD zijn dit weekend toch ? Vind de lijst niet meteen terug. 
Ik zit momenteel volgens mijn kalender vandaag op mijn eisprong dag, maar daar hou ik me momenteel niet aan vast. Had gisteren wel enorm veel zin, wat niet vaak voor komt omdat ik zo'n laag libido heb. Mijn vriend heeft daar dus ook even van geprofiteerd en vind het wel eens fijn dat ik zelf initiatief neem ? wel had ik daarna pijn in mijn onderbuik. 
Ik ben dus trouwens vanuit België uit het Antwerpse 30 minuten van de Grens met Nederland. Binnenkort verhuizen we dan ook nog eens en wonen we nog maar 10 of 15 minuten van de grens. Vind ik wel fijn kan ik vaker eens naar Putte ?

Ik vermoed dat hier deze maand geen testen verspild gaan worden. Gister even wat krampen gehad, bmm knoeperhard. Vanmorgen bij voelen bmm bruin (bloed)verlies. Helaas. Weet alleen niet of dit dan dag 1 menstruatie is. Cyclus tot nu toe 28-27-28-27/28 dus redelijk stabiel. Wel veel minder mee bezig geweest (mentaal, niet fysiek haha). Minder kwaaltjes en klachten dan afgelopen keren dus dat is wel fijn. Teleurstelling is het natuurlijk wel. Door naar ronde 3! Hopelijk zie ik niemand meer terug in nod november en zijn niet alle positieve testen al begin deze maand vergeven ;) 

Terug
Bovenaan