Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nikkkiii  iet bang zijn. Helaas kan je er niks aan doen als je toch ongesteld wordt. Zeker een teleurstelling maar je hebt na het gezellig maken geen invloed meer erop ?
Ik ben overigens nooit echt verkouden soms 1x in de zoveel jaar. Nogal wat weerstand opgebouwd met die oudjes ? dus hoop het. Heb er geen last van ook verder.
Citrus ik heb ook nog geen innesteling zover ik weet. Zou pas as zondag zijn, maar ik heb wel al een paar dagen last van krampen/steken die met vlagen komen en gaan. Verder geen symptomen. Die temp is goed ja ik ben ook blij dat de mijne zo stabiel blijft had in het begin een schommeling maar in de 37. Hij kan natuurlijk wel een dag voor innesteling dippen. Ben benieuwd!
Vandaag niemand van de lijst NOD morgen wel een stuk of 4 dames

xboerinnetje de eerste dag van je menstruatie tel je pas zodra het Er zelf uitkomt en echt menstruatie is begonnen. Het bruinverlies of spotting telt niet mee. Wat je kunt doen is afwachten of het doorzet en dat als dag 1 beschouwen. 
Zelf heb ik lichtroze/ rood streepje zo'n 2 dagen van te voren. Maar daar kwam ik achter sinds ik mijn bmm voel, anders had ik dit nooit geweten en daarom ook steeds pas 2 dagen later ongesteld en dat is steeds dag 28. 
Dames, verkoudheid heerst enorm he, daar is het precies de goede tijd voor dus hou je nuchter en laat je niet gek maken. ?.  Gooi het op het weer (warm, koud, etc..) dan kan het alleen maar meevallen. 

xBoerinnetje wat bruine afscheiding hoeft niks te betekenen he. Ik zo wachten tot je menstruatie echt doorbreekt. Wie weet was dat wel bet wnige dan kan het nogsteeds. Ga je vandaag ergens meer bloeden dan kan je zsggen 1e dag cyclus. 
En houd moed! Ik ga ook nergens vanuit en lees al mee op het november forum ? heb het ided dat ik me daar ook gewoon kom aansluiten.
Nroxy yep veel hebben NOD dit weekend zeker 4 meiden. Ik hoop evht dat er nog wat positieve testen komen en dat niet alles begin deze maand was.
Fijn dat je vriend kon profiteren gister ? doe je iets van ovu testen om je piek te vinden of voel je je eisprong lichamelijk goed aan? 

De dromen kun je dan verhalen opvhet feit dat he ermee bezig bent. Je gedachtes overdag verwerk je snachts. Ik wil jullie niet uit jullie "droom" halen maar echt... het kan maar blijf zeker nuchter, het zou zo teleurstellend zijn en dan roep je erna...ik heb geen vertrouwen meer in mijn lijf, terwijl eigenlijk overal een logische verklaring op was. Ik spreek uit ervaring haha en ook dat van andere. Ik zit hier al 5 maanden en hoor al 5 maanden: 

Dromen
Lage weerstand
Tekenen als, kind wreef over buik
Krampen

En ze waren niet zwanger en heel teleurgesteld in hun lichaam. 
Ik dacht...dit is het moment om elkaar weer even met beide benen op de grond te zetten ? dus bij deze. Hang in there meiden! Ik herken het echt! Blijf realistisch. 
Xx

Hier ook wakker met krampen.. word het de menstruatie? Of toch niet. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn maar heb alle dagen wel ergens last van heb ik het idee. Mijn darmen zijn ook lkkr op de hobbel dus miss toch wel een licht buikgriepje onder de leden? Morgen is mijn voorspelde nod maar bij geen menstruatie wil ik proberen tot na het weekend te wachten... Als et lukt haha

Citrus ik ben er ook nuchter in en denk er niet bij als mogelijke zwangerschap. Ik ben gewoon wat verkouden. Dir krampen kunnen van alles betekenen en over het dromen wert ik dat het komt doordat ik ermee bezig ben haha dus voor mij no worries. Ik ben een persoon dir pas gelooft als ik het zie, maar het is wel grappig te bespreken hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden ?
AappiieJ spannend ik zou niet kunnen wachten hoor ? ik wou tot de 20e wachten maar denk niet dat dat lukt of ik moet opeens zo druk zijn met werk dat ik het gewoon vergeet. Maja dan moet de menstruatie wel uit blijven ?

Helemaal mee eens Citrus! We zijn nu alleen zo gefocust op ons lijf dat we allerlei dingen voelen. Misschien waren die dingen er eerst ook wel maar vielen ze niet op.
Ondanks dat ik de moed officieel al heb opgegeven voor deze ronde, gaat toch regelmatig de gedachte door me heen: wat als? Er is er maar 1 nodig.. enz. Haha ben toch minder nuchter dan ik graag wil zijn!
Hoeveel dagen dpo kon je ook alweer testen? Mijn NOD staat op 18 oktober maar ik heb sterk het idee dat mn eisprong wat later was deze keer..

Terug
Bovenaan