Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Haha ja I know Citrus! Lach er zelf ook om hoor :p 

Ik weet bij alles wat ik zeg en denk dat het ook tussen mijn oren kan zitten, ben zeker realistisch, maar heb natuurlijk wel de hoop! :D
Vooral nu, alles wat ik voel kan ook door aankomende ongesteldheid zijn! Spannend!

PippaLotta zover ik weet vind innesteling rond dag 9dpo plaats maar kan dus ook iets eerder of later zijn. Meeste sensitive zwangerschapstesten zijn vanaf 4 dagen voor NOD sommige 6 maar dat vind ik link... kan zoveel gebeuren in die 6 dagen zelfs 4 dagen. Stel je test positief en op NOD negatief of wordt gewoon ongesteld?

Hoi Dames, ik hoop dat er een hoop positieve testen komen! Ik heb dinsdag positief getest (de dag ervoor ook al getest positief) maar heb voor de rest ook niet veel kwaaltjes. Af en toe doen mijn borsten zeer, moet erg veel plassen, af en toe last van mijn onder rug en ben na een dag werken wel verschrikkelijk moe.?

Feyre heb nog nooit mijn eisprong gevoeld. Ovu testen heb ik ook niet gedaan. Mag ik van gynaecoloog pas mee beginnen als die cyste verdwenen is. Omdat hij zegt dat ik er dan een beter zicht op heb. Ik kan natuurlijk volgende rond er ook gewoon mee beginnen maar zal gewoon zijn aanraden volgen en dan nu gewoon wat oefenen en je weet maar nooit denk ik dan ?

[quote quote=10121178]Hoi Dames, ik hoop dat er een hoop positieve testen komen! Ik heb dinsdag positief getest (de dag ervoor ook al getest positief) maar heb voor de rest ook niet veel kwaaltjes. Af en toe doen mijn borsten zeer, moet erg veel plassen, af en toe last van mijn onder rug en ben na een dag werken wel verschrikkelijk moe.[/quote]
Ja, ik wil ook meer positieve testen zien. 
Hier helaas meer kwaaltjes maar moeheid en hoofdpijn zijn wel mijn beste vrienden sinds dinsdag. Mijn buik voel ik af en toe ook. Ik wil ook geen paracetemol nemen in de prille periode. 
Maar ondanks alles probeer ik ook al te genieten. 
Heb je de VK al gebeld? 

Hey dames, mennn.. Wat zitten er veel in onzekerheid dit weekend! Ik hoop echt dat het weer even positieve testen gaat regenen, zou toch wel een feestje zijn. 
Nadat ik gister echt overduidelijke krampen had, zijn ze gisteravond verdwenen en ook echt niet meer terug gekomen. Ik ben wel al dagen echt heel vroeg wakker, waar ik normaal prima uit kon slapen. Daarbij net onder de douche enorm last van mijn onderrug en mijn borsten beginnen ook gevoelig te worden. Heel erg spannend, kan allemaal op zowel zwangerschap als een aankomende menstruatie duiden natuurlijk. Fingers crossed!

@ Beautigirl: Nee de verloskundige nog niet gebeld. Weet niet zo goed wanneer ik haar ga bellen.. wil eigenlijk ook wel een datum wanneer je toch wat meer duidelijk heb.?

Terug
Bovenaan