Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Beautygirl & Lisanneee ik denk dat ElsieJoy wel een positive test te pakken heeft. hopelijk houd je het vol meid! je kan evt nog zondag zeggen dan is het toch wel weer 48 uur verder?
Drupje lastig he al die kwaaltjes, helaas kan het ook zo maar zijn dat je lichaam je voor de gek houd. gelukkig hoef je maar tot zondag/maandag!
Nroxy ah ja logisch. ik zou de gyn dan ook volgen maar miss voor mezelf ze alsnog doen. en dan als die piek aangeeft extra opletten of ik iets zou voelen maar dat ben ik xD

Spannend voor iedereen die gaat testen! Ik hoop op veel positieve tests ?
Citrus, je hebt helemaal gelijk. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en jezelf hoop te geven. Dan kan het alleen maar tegenvallen als je dan toch ongesteld wordt. Gelukkig ben ik van mezelf redelijk nuchter ingesteld haha! 
ElsieJoy hopelijk snel een dikke streep inderdaad! Zou fijn zijn!
Ik heb verder ook geen klachten/tekenen die op een zwangerschap kunnen wijzen. Alleen af en toe wat steekjes/krampen in mijn buik. Maar dat kan ook komen door een komende menstruatie. Gelukkig nog geen bloed gezien. Wel een beetje verkouden (maar wie niet?!) en wat draaierig, dus ik ga maar eens wat eten (wil ook nog wel eens helpen?)

Wat een flinke lijsten! Alleen staat lisanneeee er 2x zwanger bij, toch maar n tweeling dan? ?
Ik ben de laatste weken ook ontzettend lui, denk dat het bij mij door de herfst komt ? ben normaal veel bezig met naaien, breien en aquarellen naast mijn redelijk drukke baan en weekenden met kinderen. Maar nu lig ik liever op de bank te chillen haha. 
Succes met testen dit weekend! Als ik jou was ElsieJoy zou ik ook zondag testen. Even wat speling, maar hcg zal dan al meer aanwezig zijn. Good luck!

Hallo dames, al even niks geschreven maar wel meegelezen. Het duurt voor mij nog een week tot mijn nod. Voel me de laatste dagen niet echt super maar ben ook verkouden.. 
heb sinds 2 dagen met vlagen behoorlijk last van me onderrug.. maar dat kan ook komen doordat we onze nieuwe bank naar binnen hebben moeten tillen. Mijn temp is hoog tussen de 36,9 en 37.1 zit normaal op 36.2/36.3... ben best moe..
volgens mijn vriend slaap ik sinds 2 nachten extreem onrustig. Ook ligt mijn hartslag in rust hoog (draag een fitbit horloge). Mijn hartslag in rust is afgelopen maanden nooit hoger geweest dan 67 in rust... nu zit ik op 75 ?... 
hopelijk volgen er snel positieve testen en mag ik me hier ook bij aansluiten.. 

daaris iets mis gegeaan ja. op een of andere manier heeft ie het oude bestand gepakt... ik plak er een nieuwe bij die nu hoort te kloppen xD
Minty ik wou veel doen vandaag... maar ja alles werkt al weer tegen xD probeer wat boeken kwijt te raken, moet een lijstje maken van de kaarsen en benodigdheden werkt ook niet echt mee xD en heb opeens een aantal bestellingen van kaarsen dus tjah die moeten ook gemaakt worden... en moet het huishouden nog doen. en ik heb nergerns zin in!
hopelijk lukt het allemaal vanaf 16.00 uur sta ik weer op wacht voor bevallingen voor 24 uur en dan zo door 8 uur voor een gezin

Chantal2109 handig zo'n fitbit. zit ik ook nogsteeds aan te denken. het zou kunnen dat dat gewoon je temp is na ovulatie maar misschien weegt het griepje ook een beetje mee en is die nog wat hoger?
hopelijk weten we allemaal snel wat xD ik moet ook nog een week wachten

Terug
Bovenaan