Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Vandaag ook nergens zin in. Maar mijn klanten staan gewoon voor de deur dus geen keus helaas. Ach dan zijn de dagen wel weer sneller om en weet ik hopelijk gauw meer ?

Feyre AappiieJ ik heb vandaag ook nergens zin in haha, kon mijn bed ook echt niet uitkomen vandaag...
Die witte vloeibare afscheiding blijft ook maar komen ? Mag wel wat minder haha! Vandaag wel vast een test kopen, daar heb ik de rest van de week weinig tijd voor. Ik moet hem alleen wel tot woensdag dicht laten zitten. Wel heel fijn zo’n pact, anders had ik dit weekend waarschijnlijk al willen testen ?
Ga je met zo’n fitbit/apple watch niet teveel op de details letten? Ik denk dat ik de hele tijd alles zou checken ?

Lavendel nee ik vind het zelf wel mee vallen. Wel heb ik voor mezelf gezegd dat ik in ieder geval elke dag me stappendoel moet halen van 8000 stappen... soms zit er een dag tussen dat ik ze niet haal en dan is het jammer dan.. 

Feyre mijn NOD was 11-10 maar ik test de 13e of 14e (mag dus ook nog op de lijst).
gezien de vele testen dit weekend zal er toch her en der vast wel een positieve bijzitten zou ik denken toch.
hier merk ik nog niks, als ik het volhoud om morgen niet te testen doe ik het zondag, even afwachten hoe ik me morgen ochtend voel 

Ju81 ik zet je erbij!
Lavendel ik heb 20+ testen in huis ? ik heb van sensitest nog 4 en van 2besure 9 was een voordeelpakket de 2v5 van kruidvat 4 van de action en 2 CB. Maja wie weet heb ik ze wel allemaal nodig. En zo niet gaan ze naar me zus. Die willen in januari gaan proberen voor een 2e
ik hoop echt op positieve testen dit weekend! 

Woow dat zijn een hoop testen feyre ? ik heb 2 doosjes van 2 testen van de kruidvat
Die heb ik maanden geleden gekocht toen ik dacht dat ik misschien door de pil heen zwanger was ?

Haha lekker lui allemaal ? mijn vriend heeft me vandaag op tijd uit bed geschopt en naar de winkel gestuurd. Nu ik eenmaal actief ben ga ik lekker aan de poets enzo haha. 
Hier nog 2 doosjes van 2v5 Kruidvat in huis, maar ja mijn NOD duurt nog wel ff dus die blijven mooi in de kast. Druk genoeg met de ovu testen, kijken of er nog een eisprong gaat aankomen.. 
ben zoo benieuwd naar de testen dit weekend! Iemand al een echt ‘het-moet-wel-positief-zijn’ gevoel? 

Nee eerder een kortlontje gevoel.. klanten die te laat komen enzo... Zit al een kwartier te wachten.. nog ff en ze kunnen een nieuwe afspraak maken voor volgende maand. Ben der zo klaar mee. Mn hele planning in de soep

Terug
Bovenaan