Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Oh ik ben ook zo lui vandaag.... heb me een half uur geleden pas gedoucht en de wasmachine aangezet ?.. 
zo boodschapjes doen... maar ben echt niet vooruit te branden...

AappiieJ geen idee of je het al eens gezegd heb lees zoveel op een dag ? wat voor werk doe je? Ik heb echt een hekel aan te laat komen op afspraken ?
En ja het zin et veel maar ik sla ook wat door hahaha. Sowieso CB voor als het echt zo is voor bevestiging. De andere zal ik verdelen over de dagen wat zegt de ene test en wat de ander ?
En nee totaal nog geen ja dit is het gevoel Minty maar goed mijn NOD is pas volgende week technisch gezien wss nog de innesteling nog niet eens gehad. Ben wel heel benieuwd of als het dan raak is ik het echt zal merken.
Ik heb inmiddels het huis gezogen en de kaars gemaakt tot zover het kan. Nu aan dr crackers en zo maar nog wat aan de diamond painting doen

Heerlijk hoor dat uitslapen bij jullie. Geniet er nog van!
Ik moet elke dag om 05:30 het bed uit en het weekend knijp ik in mijn handen als het 6 uur wordt. Ik moet er bijna elke nacht ook nog uit voor de kinderen (de oudste is net zindelijk en komt vaak omdat ze moet plassen, of anders met een ander excuus d'r bed uit ;) en de jongste huilt nog weleens omdat hij zijn speen kwijt is o.i.d). en ik wordt echt van het minste of geringste wakker. Mijn man daarentegen daar kan je een bom naast laten ontploffen en hij slaapt nog door, dus jullie snappen wie er al 2 jaar de nachten de sjaak is. 
Maar het went wel en er komt een tijd dat ook ik weer uit kan slapen :)

Ik begin nu het gevoel te krijgen dat ik ongesteld ga worden. Geen idee waar dat ineens vandaan komt. We zullen zien, zolang het nog niet zover is kan er nog vanalles gebeuren. 
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of je je straks echt anders voelt en het daardoor "weet".
Okay ladies ik ga nog een meeting in voor de rest van de middag dus gelukkig genoeg afleiding!

Ju81 uitslapen doe ik ook niet ? ben er al 6 dagen (vrije dagen) half 8 eruit. En op de dagen dat me stiefdochter er is is het 7 uur. Ze zou vandaag komen maar volgens der moeder is ze ziek... vraag me af of het waar is of dat ze ons op deze manier terugpakt voor de zaak naar de rechter te slepen... ik heb dubbele gevoelens erbij.

Haha nou je hebt in ieder geval genoeg testen Feyre! Ik heb 3 pakken CB ovulatietesten liggen ?
Ju81, ik ga gewoon bijtijds mijn bed uit. Moet gewoon naar mijn werk ? Maar ik geloof dat ik het makkelijker heb dan jij als ik het zo hoor. 

Hoi hoi. Ik knijp hem toch wel even. Ergens denk ik dat het niet gelukt is maar dat is nergens op gebasseerd, alleen dat ik mij een 3de zwangerschap gewoon niet kan voorstellen, mijn grootste wens, zou het mij gegund zijn.
Anderzijds is het nu beetje vaag. Ik voel mij nog steeds niet lekker maar het lijkt anders, misselijk maar wil constant eten, 1 jeukende tepel zo nu en dan haha en mijn onderbuik is heel hard. Lijkt mijn baarmoeder, deze is ook stuk groter dan de dames die eerste keer zwanger zijn dus zou kunnen dat dat hem is. Dat harde onderin. Weet alleen niet hoe hij normaal voelt haha...lekker handig. Ik krijg het er warm van. En wit melkachtige slijm  Duurt nog een paar dagen....pfff
Zo..dat was het, soms beter om het neer te zetten. Dan kan ik nu met een "iets" leger hoofd met mijn kinderen naar de kinderboerderij haha. Fijne middag dames. Xx

Oja. En geen testen in huis, anders had ik er al een paar versleten, ik hou van testen namelijk haha. Maandagmiddag koop ik hem pas om dinsdag te testen. Ik vind mezelf sterk ??

Terug
Bovenaan