Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Citrus je baarmoeder moet hard aanvoelen. Als je niet zwanger bent zou je hem niet moeten kunnen voelen. Maar miss is er een uitzondering?
Daarnaawt lastige symptomen. Probeer het een beetje los te laten en als je nog niet ongesteld bent op NOD test je en hopelijl is die positieg

Lavendel ja wou er meer in huis hebben ? die van 2besure was een pakket van 36 ovu testen en 9 zwangerschapstesten ? action liggen er al een tijdje en de CB heb ik gekovht vlak voor we begonnen kan ze maar in huis hebben ?

Haha ik eerste dag vrij na 7 wekker om 6.15 dus een beetje uitslapen zag ik vandaag wel zitten. Nu het nog kan whaha. Was het maar zo’n feest. 
Zit nog steeds in totale onzekerheid hierzo. Ovu test omowit en zwangerschapstest lijkt me nog niet van toepassing. Afwachten is MOEILIJK! Wél veel sex ? 

Minty seks is altijd goed hahaha ? hoelang doe je nu al je ovu testen? En wat was je cyclus? 
Ik moet zeggen in me vruchtbare periode was me libido echt torenhoog wou elke dag wel! En sinds die voorbij is is het echt weer minder. Nogsteeds wel zin maar niet dat ik denk ik bespring me vent. Nooit op gelet! Wel grappig dat het nu dan opvalt

Feyre, je kunt ze maar in huis hebben inderdaad haha! Ik moet daar niet aan beginnen, dan blijf ik testen. Ga het nu al moeilijk krijgen met 2 testen ?
Ik merk inderdaad ook dat mijn libido tijdens mijn eisprong hoger is haha, vindt mijn vriend helemaal niet erg!
Ben wel opeens super misselijk... Heb echt het gevoel dat ik een steen in mijn maag heb en ieder moment over mijn nek kan gaan. Hopelijk is dat niet het geval en krijg ik geen griep oid?

Haha, het went snel.. wij komen van ver haha (1x per maand/2 maanden)
Dag 14 nu, test sinds maandag. Ik moet maar gewoon ff geduld hebben. Misschien knalt ie nog wel ergens dit weekend!

Minty het kan ik zag me eerste piek bij 14 dagen ? 1x per maand/2 maanden is niet veel nee maar hey! Ik judge niet me seksleven was met me ex nog minder ? als hrt voldoende is is het prima toch. Alleen als je een kleintje wilt is vaker miss handig ja.
Lavendel heb er geen problemen mee want weet dak nu toch negatief test ? jammer dat je opeens misselijk bent hopelijk ga je niet over je nek ?

feyre vandaag was mijn trimdag (hondentrimmen) dit doe ik aan huis. 2 dagen trimmen en gemiddeld 3 dagen in het dierenasiel hier. Maar mijn laatste hondje had et verkeerd in de agenda gezet... Had ik wel eindelijk tijd om 1 van de eigen monsters te doen haha.
Dat libido was hier op gegeve moment ook torenhoog. Nu ietsje minder. Vond mijn vriend niet erg hoor haha

Terug
Bovenaan