Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wij hebben er gewoon beide niet zo veel behoefte aan. Knuffelen enorm veel en zijn ontzettend aanhankelijk en klef hihi. Nu neem ik wat meer initiatief en dat lijkt hem te stimuleren om het ook te doen. We hadden zaterdag en maandag. ik dacht woensdag ik zal m maar een dagje met rust laten haha en toen begon hij ? 
maar des te belangrijker om te weten wanneer mijn eisprong is ? kan ik beetje timen ? 
over die testen, dat kriebelt mij ook wel een beetje. Ik heb er 4 in huis en denk steeds, misschien moet ik er toch al een doen haha. Maar ook weer zonde want dan zou het nog van vorige maand moeten zijn en dat lijkt me sterk. 

Feyre, het is gelukkig weer afgezakt. Nu nergens meer last van ?
Minty, snap dat je graag wilt testen haha! Maar denk dat je die test beter kunt bewaren tot je NOD. Dan is de kans op een positief resultaat veel hoger! Weet je wanneer je eisprong ongeveer is?

Lavendel op basis van mijn vorige cyclus verwachte ik m zondag. Maandag heb ik getest omdat ik steken voelde en teste ik “positief” de rest van de week erna omowit. Maandag was dag 10 dus lijkt me wat vroeg en ik lees vaak dat ie erna ook nog wel paar dagen echt positief blijft. Maar wat ik me afvraag is waar kwam dat ineens vandaan als het geen eisprong was?

Volgens mij kan dat wel Minty, weet niet welke tests je gebruikt maar bij die van mij (CB) staat dat wanneer je je cyclus niet kent je vanaf dag 10 moet gaan testen. Bij mij geeft hij ook maar op 1 dag een smiley aan (op de piekdag).
De LH piek geeft een seintje aan je hersenen dat het eitje mag gaan springen. De eisprong vindt dus plaats NA de piek en dan je ben zo’n 1 a 2 dagen vruchtbaar. Maar omdat de hoeveelheid LH na de piek afneemt test je negatief.

Oke, dus in het beste geval was maandagochtend (steken) mijn eisprong. We hebben het zaterdag en maandag gezellig gehad, dus er is een kans dat ik m niet heb gemist. Nu komende dagen nog maar ff doortesten en sexen voor t geval dat haha. 
Sorry als ik erover bleef door zeuren, het is zo fijn om hier erover te kletsen! 

Volgens mij heb je het dan goed gedaan Minty! Het zaad van zaterdag kan nog in leven geweest zijn maandag en áls hij maandag gesprongen is heb je op het juiste moment sex gehad.
Zou voor de zekerheid nog wel om de dag sex blijven hebben ?
Je zeurt niet hoor! Het is altijd fijn om er met anderen over te kunnen praten en je vragen/onzekerheden te bespreken. 

Terug
Bovenaan